| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |
 | |
|
糖糖 |
|
唔該你地唔好咁黎對啊歸~!!!!!對啊歸好d啦~!!!!!!!!
今日上maths..
高月冇啦啦轉身問我:點解你個嘴脣發光ge..??
我答佢:查左脣膏lor~
跟住佢o左啦~
跟住我住呀lin係度笑..
呀lin仲讚佢d gag高級左..
跟住佢同呀may掹係度不停咁講個句:點解你個嘴脣發光ge..??
then.tsztung好cute呀~!!一定可以好貴架~!!
*****
我好鍾意呢d糖架*
|
| 刊登時間︰2005-12-08 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 83 | »
|