咁啦..今朝打比呀湘佢又冇聽啵*咁我打比呀屎啦..then打比呀湘..
呀湘叫我地走先..咁我又行過去接呀屎啦..佢同我講1個字落到樓..
低係我等左佢7分鐘..係呀屎ge世界入面1個字係=7分鐘架~!!大家記住啦~!!珍珠都冇咁真啊~!!(因為唔係一次~!!)
咁啦..我地上左西鐵..呀winsome冇lala唔知係邊彈左出黎拍左拍呀屎啵~
咁我地就一齊啦..咁去到我就buy包啦..咁出到輕鐵站啦..到我比人拍左一拍..= 0 =..
真係比呀菁嚇左嚇呀~!!跟住有架507..太多人我叫呀屎唔好big上去..
咁我地就搭左個架空ge507啦..咁喎~我地見到呀xxx囉~!!ho*
真好玩呀~!!
咁啦..我係車度食架ma~個包..咁咪有個膠袋ge..咁我落左車..咁我咪去左dum個個膠袋先囉..咁我又以為呀屎係我隔離啦喎..咁我咪將張8達通''第''過去..講:幫我出呀~~點知我一望過去~!!oh~no!!個個唔係呀屎黎架~!!都唔`知乜水黎ge~!!不過都係f2 ga bor~~個個人理都唔理下我囉~!!下都唔下聲架~唔通沉默有金咩~!!?
呠~><好瘀呀~!!!!!
跟住啦..唔記我同呀屎講緊咩啦..我就打佢~佢就好似閃開左~點知佢就係咁曾dd咁多多就撞到前面個個人囉~!!
呀屎講左句嚇死啦..咁我唔知點解我又講左句:呀根打你唔死~前面個個收拾你~!!
p.s''''呀根打你唔死~前面個個收拾你~!!''''係今日金句+根之寓言~!!
pp.s今日日記到此為止~!!歡迎收看~!!