| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 | |
|
p街~!! |
|
今日上cl個陣呀欣問我聽唔聽到佢d miusc la~咁我咪[唉]過d lor~點知張(木凳)一時高,一時低喎~!!咁我就坐唔[搵]~跌左落地啦~!!!!!!!
好彩冇整親~!!
上is..咁上去啦~咁見到呀蕉wo~我咪哎:呀蕉lor~~點知比佢話我冇禮貌呀~!!我不知幾有禮貌呀~!!哎你仲要比你話~!!真係呀~!!
lunch~諗住去1e食啦..點知呀李比mrs ip話唔訂飯...咁跟住返去1e食..
上pe..咁做做下warm up落雨..咁我地入返去啦..我扲完水..就跑返番去..我搵到呀杜同呀咁..咁我一轉哎呀瑤個時就(咬)親隻腳條筋喇~!!跟住我咪成個人(拍)左落地lor~!!!
跟住等個532補默..就走啦..
跟住比人暗串lor~!!極無奈囉係~!!
咁返到屋企啦..先發然唔記得扲本中文返黎~!!咁我打比呀屎問佢有冇啦..點知比佢話我蠢~!!叫我上網serch就有~!!我好似比佢點醒左咁..一言驚醒夢中人呀下~!!
p.s呢件事我都覺得自己蠢蠢地咁~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-27 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 | |
|
88 |
|
琴晚hmy黎左..我做了好人...
今日我去左買鞋..個老板ge服務態度真係好好lor~!!!!!!!
hmy去左cut頭~~
跟住設酊黎我又做好人~!!
now~終於走了~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-25 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 23 日 星期五 |
 | |
|
.,.,.,.,., |
|
多謝呀杜今朝陪我等8點喎~~
*****
lunch ar~個死人謝傲龜倒垃圾啦..我見佢要走..咪諗住dum 支咩lor~點知佢見我想dum..就即刻走wo~咁我咪追lor~!!個死人頭見我追..就跑快d tim~!!我追到樓梯就冇追啦...因為咁岩有個垃圾桶係度..
跟住唔知做咩啦..去左呀杜度~好瘀呀~!!哎錯哂d[[[窗位]]]~!!!!!
*****
last個2堂最衰謝識言班友啦~!!係度嘈話要調位喎~~呀ms die唔知點解又肯喎..
咁我咪要死lor~唉ms die仲講左句:國君唔係多野講ge~~不過係有時上堂唔留心ga je~~
我車~!!咁你都唔洗調我嫁~!!
我依傢同提子坐lor~(總比同d男仔坐好~)
*****
放學我同呀湘去左搵kong lam啦..點知佢又老左~!!因乜解夠佢可以咁快走到既呢~!??
咁我就比左head p la~唔該你啦~!!
*****
p.s最衰都係呀sir la~!!!!!今日先比我~!!我今朝話佢:最衰都係你~!!佢仲要答我:咩話~~
pp.s頭先同呀百傾電話好開心lor~!!ha~!!
|
| 刊登時間︰2005-09-23 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 83 | »
|