| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 | |
|
ho* |
|
今日上啊鍾個時...又唔小心窒親啊鍾tim~he*我有講返唔好意思咖~!!
上i.s個時呢~~俾ms mak收左我張killer sudoku啊``
我自己又係屎既...又唔打開書..係度低頭填黎填去~~
終於..啊mak過黎收左...
落堂個時..ms mak真係好好人咖者~!!
lunch~我.屎.瑤陪e li上去補默個時~冇啦啦丫葉上左黎..哎我地小朋友...
話呀屎今日乖有紮頭髮∼話呀屎f1個時係蠢蠢欲動曳..依傢就係曳..跟住就話都係我乖~~
HOHO*我真係乖咖者...
上dt...好攰呀....据極都据唔斷既因乜解..??
*****
呀屎你好勁啊~!!!!!!!!!!!
繼呀屎琴日哼到美少女戰士後..
岩岩我同傾緊...(話說我同佢岩岩傾到兒歌~~~~)
呀屎佢係度唱:菠蘿.菠蘿.菠蘿.菠蘿....長大囉~~
呀屎仲同我講今日我走左之後..佢同呀湘係度玩扮野....
佢`地..當然有扮我啦...有熱情版同冷酷版....= 0 =
|
| 刊登時間︰2006-02-17 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |
 | |
|
失憶~ |
|
今日返學...winnie同我地一齊返~~好開心`好kai`
我地一齊吹啊~呼`呼...
- maths2堂``我係度玩 killer sudoku~哇哇哇..我第一次k.o左佢~ 但成功感不大~~
- A.S同呀屎呀湘去左搵補習社...點搵都搵唔到''又咩左個好重好重ge書包~so好攰~!! 返到屋企樓下突然唔記得左個pw..撞左幾次之後..終於死心~哎實q呀e開門比我~~返到去問亞ma~係咪又改左pw..亞ma話冇~
唔通我真係有間歇性失憶..???!已經唔係第1次唔記得pw....
|
| 刊登時間︰2006-02-16 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |
 | |
|
情人節快樂丫* |
|
HE*今日一返到去已經好熱鬧啦~!!
啊欣d士多啤啤好好食~!!但係牙雅自己整古古力仲好食~!!(啊欣都係自己整ga~)
我既12粒好快派哂...我估唔到咁多人會派~so..lunch我同呀瑤出去買過~~
今日好開心*好鍾意咁熱鬧~
A.S...with湘&屎
湘湘..隻兔仔~~
恭喜你啦~咁都見到啦~!!勁野`` 我覺得係呀湘成功既背後係有~ [[呀屎同我既賤笑+呀湘自己既淫啤]]
不過我真係get唔到咩事囉~下次可唔可以早dd話我知呢..??唔該你地啦~~
then..我諗係我衰~sor ar`屎sor ar湘~!!
P.S..Thx你地d朱古力啊~!!!!!>w<
p.s.2.[[一''咁''就扁.拉極都唔長]]hoho*我都係個文人啵*
|
| 刊登時間︰2006-02-14 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 83 | »
|