| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 3 日 星期一 |
 | |
|
3/4 |
|
姬文.雪雪~生日快樂呀~!!!!!
好似仲有1個人都係今日生日~~~但係唔記得左係邊個~~ke~
今日1返到去就收到呀蓮既生日禮物~~0 o 0..??
佢話佢怕到時唁記得左喎~~我問佢我幾時生日..佢真係答唔到我~~= 0 =''
佢仲有1幅畫咖~~he*
今日maths~我計過啦我有42分冇左~~
lunch完~丫葉堂.由於真係好攰..so訓著左~~
小睡一陣~最後都係比丫葉醒左~
丫葉走個時仲話~如果聽日仲有邊個係度訓同玩既話..放學留低扮訓覺比d小6睇~~
好可怕~so我決定如果聽日攰的話..上左佢堂先~呀sir堂先訓~~hoho~好醒呀我~
走果時...32妹為了1d野~決定等c 0妹~~我就跟麥可上車~~
我同傾啦...傾傾下講到我想買個袋..可可話其實依傢呢同我幾襯~唔係袋咩人~係人咩袋~!!
ka*我鍾意~!!>w<不過個袋依傢1d都唔sharp啦~!!之前好sharp咖嘛~!!就係我鍾意佢sharp先買咖嘛~~
唔講都唔得呀~講開袋~朝朝係西鐵站等佢地個陣~我都見到1個人咩住個暗花lala袋~!!
簡直又愛又恨~!!
|
| 刊登時間︰2006-04-03 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 1 日 星期六 |
 | |
|
愚人節~ |
|
我今日補習個時...上1次我累到個令仔要背野..今日佢又好抵死比呀sir罰抄野...我係度係咁笑....
點知跟住個令仔maths..佢唔識點改..呀sir用左黎問我..話你笑得咁開心~唔好比我估中你唔識...
個令仔係咁笑~~仲話我好抵死~!!
我真係呆左呆囉~不過我都係k o左架~!!超勁呀覺得自己~!!
點知臨走個時..個仔今次要背個d pp個d..
呀sir..冇啦啦問我buy 同bring既pp~
好彩我答到~!!!!!!!!!!!!!!如果唔係實比個令仔笑死~
呀sir真係衰~臨走都要黎扇1扇我~!!
跟住同呀屎返黎..等埋呀湘呀杜..打牌...
今日win左17.5~!!yeah~!!但係琴晚輸左16.5~~!!好在仲有多1蚊~!!
|
| 刊登時間︰2006-04-01 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 83 | »
|