wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 1
累積人氣: 4185
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 10 日  星期六 晴天

 Happy together na!!

1早...就聲沙~~

跟住等呀屎......我見有時間咪去TOTO囉~

有好多賣期人....入個時我冇中蕉咖...但係出個時...到最尾1個..我比個小朋友叫我買...都係買左~

仲住又係度做數...點解好似冇題識咁既~~咁唔得咖啵!!

跟住差唔到走個時.....我見返個個十年無見個個令仔呀!!真係開心咖者!!!!咁耐無見....但係我冇時間玩佢就要走啦~

我同呀屎明知eng個度會遲....所以就慢慢行啦~爽!!

跟住我同呀屎同kiko去左許留山~*\/*he*好好食呀!!不過食完個個咖哩..我又聲沙過~~

kiko去左搵fd睇戲....我同呀屎...就1路行1路傾傾傾....乜都講,,

行行下...話想影貼....跟住呀屎就去搵''甲''買啦.....搵極都唔岩心水......

跟住又好肚餓+攰!!我地就叫埋呀瑤出黎同我地影~我地就係度食野.........食完野又有返力喇!!

影影影!!hapihapihapi~~~~~***

跟住我地又去左爬爬館....d爬爬都唔好玩....上年好生猛架明明!!

跟住就番家啦~~

 刊登時間︰2006-06-10 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 6 月 9 日  星期五 晴天

 曠課

今日勁開心tim~

晨早流流7點幾,,,打電話比人....

e~我好似嘈醒左人喎~~不過又唔似la``把聲咁精神既d人~~~

我1定記得架!!wahahaha*

我真係唔係想嘈醒人咖喎~~

ke*邊個咁好彩??...放心..我唔會講既~[[殊`啪啪!!]]

跟住同呀瑤返學啦....

pth....等左1堂都冇人黎上~11點3黑雨啦~~!!

勁開心....

不過都係冇得走!!吉!!

跟住食食下...有好快人話走..我又走左啦.....

去左呀湘度....當我同呀屎係度唱得好開心個陣....比532同陳winwin...逼我地過陳winwin度打牌...

但係呀e出左去...要同埋君君1齊過...跟住君君又返左去..點知詠儀又黎埋同埋君君

跟住詠儀話返去..君君又跟埋返...君君走個時..呀湘仲比左包餅佢..叫佢唔好話比呀e知....

點知...過左冇耐....呀e打黎啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

湘湘好慘比個k1玩死........

又返返去...我同呀屎又唱過~

sms~~曠課!!點算..??上學期3丁友逃學...下學期就集體曠課~~

跟住就睇呀e電話啦~~

車...原來係星期一有家長信就得~~~~~d呀媽呀ba都係淨係睇曠課2粒字既!!

跟住呀!!我同呀媽1齊返堅企咖嘛諗住...點知佢話我遲!!唔等我!!

我今日比呀媽cut左我好多次線呀!!!!!!!我想cut返人線呀!!!

 刊登時間︰2006-06-09 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 6 月 7 日  星期三 晴天

 133!!gd

哈哈哈!!!我既133美夢得左喇!!

冇人可以阻到我咖!!

張丫瑤~我唔會比你誘惑到架!!

我要努力努力!!

今日7點9同呀瑤返到學校啦~~好早~~

又同呀瑤係度玩...

電腦test~我做完係度上網點知比個個人問我::你做晒咖啦~?咁左enter啦

我答完係..佢又行開左!!

跟住hist...謝生問呀戴..點解上堂唔可以訓教??呀戴諗左好耐就問返佢..咁點解你要日日食飯呀??

我就1句答左:肚餓囉!!

呀戴佢冇話錯~狗仔就係度拍手...點知呀戴罰狗仔企同話佢::呢d咁既答案都拍手..??

跟住係度間接話我講野唔用腦~~都傻既...呢d唔洗用腦都答到啦~咁做咩要用腦??

仲叫我下次講野要用腦~

不過當我俾成班笑緊個時...呀戴佢有良心咁講番句::國君係乖女黎既~~

仲有1句咖..唔記得係咩啦不過...

hoho*係呀~我係乖女黎咖!!      [好似有d唔知醜tim]

 中文默書!!佢真係有問題咖...班班都係第3段!!佢要我地默1,,2段!!

waste晒我琴晚打d野!!!!!第1次就咁..真係唔好彩~~~不過都夠時間~

跟住又有3堂吹水堂!!

我問左叫咩名啦..不過呀sir冇答我邊度有得買呀!!咁點好呀~~?湘?

呀杜1個人走左...我同呀瑤呀李走...呀湘呀屎同人傾野...

點知就出事啦!!呀湘就好有氣勢咁出左來!!不過..過左之後呀湘佢話佢好驚喎``咁點算呢~

都傻既..邊會有事呀!!都放左學啦~  放心啦下~

係呀...今日梅梅返左黎啦...'

咁食完飯啦....偉偉冇啦啦扲左張未畫既6合彩出黎....比我

跟住梅梅就話佢~教個女買6合彩~??

 刊登時間︰2006-06-07 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]