| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 10 日 星期六 |
 | |
|
Happy together na!! |
|
1早...就聲沙~~
跟住等呀屎......我見有時間咪去TOTO囉~
有好多賣期人....入個時我冇中蕉咖...但係出個時...到最尾1個..我比個小朋友叫我買...都係買左~
仲住又係度做數...點解好似冇題識咁既~~咁唔得咖啵!!
跟住差唔到走個時.....我見返個個十年無見個個令仔呀!!真係開心咖者!!!!咁耐無見....但係我冇時間玩佢就要走啦~
我同呀屎明知eng個度會遲....所以就慢慢行啦~爽!!
跟住我同呀屎同kiko去左許留山~*\/*he*好好食呀!!不過食完個個咖哩..我又聲沙過~~
kiko去左搵fd睇戲....我同呀屎...就1路行1路傾傾傾....乜都講,,
行行下...話想影貼....跟住呀屎就去搵''甲''買啦.....搵極都唔岩心水......
跟住又好肚餓+攰!!我地就叫埋呀瑤出黎同我地影~我地就係度食野.........食完野又有返力喇!!
影影影!!hapihapihapi~~~~~***
跟住我地又去左爬爬館....d爬爬都唔好玩....上年好生猛架明明!!
跟住就番家啦~~
|
| 刊登時間︰2006-06-10 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 9 日 星期五 |
 | |
|
曠課 |
|
今日勁開心tim~
晨早流流7點幾,,,打電話比人....
e~我好似嘈醒左人喎~~不過又唔似la``把聲咁精神既d人~~~
我1定記得架!!wahahaha*
我真係唔係想嘈醒人咖喎~~
ke*邊個咁好彩??...放心..我唔會講既~[[殊`啪啪!!]]
跟住同呀瑤返學啦....
pth....等左1堂都冇人黎上~11點3黑雨啦~~!!
勁開心....
不過都係冇得走!!吉!!
跟住食食下...有好快人話走..我又走左啦.....
去左呀湘度....當我同呀屎係度唱得好開心個陣....比532同陳winwin...逼我地過陳winwin度打牌...
但係呀e出左去...要同埋君君1齊過...跟住君君又返左去..點知詠儀又黎埋同埋君君
跟住詠儀話返去..君君又跟埋返...君君走個時..呀湘仲比左包餅佢..叫佢唔好話比呀e知....
點知...過左冇耐....呀e打黎啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
湘湘好慘比個k1玩死........
又返返去...我同呀屎又唱過~
sms~~曠課!!點算..??上學期3丁友逃學...下學期就集體曠課~~
跟住就睇呀e電話啦~~
車...原來係星期一有家長信就得~~~~~d呀媽呀ba都係淨係睇曠課2粒字既!!
跟住呀!!我同呀媽1齊返堅企咖嘛諗住...點知佢話我遲!!唔等我!!
我今日比呀媽cut左我好多次線呀!!!!!!!我想cut返人線呀!!!
|
| 刊登時間︰2006-06-09 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 7 日 星期三 |
 | |
|
133!!gd |
|
哈哈哈!!!我既133美夢得左喇!!
冇人可以阻到我咖!!
張丫瑤~我唔會比你誘惑到架!!
我要努力努力!!
今日7點9同呀瑤返到學校啦~~好早~~
又同呀瑤係度玩...
電腦test~我做完係度上網點知比個個人問我::你做晒咖啦~?咁左enter啦
我答完係..佢又行開左!!
跟住hist...謝生問呀戴..點解上堂唔可以訓教??呀戴諗左好耐就問返佢..咁點解你要日日食飯呀??
我就1句答左:肚餓囉!!
呀戴佢冇話錯~狗仔就係度拍手...點知呀戴罰狗仔企同話佢::呢d咁既答案都拍手..??
跟住係度間接話我講野唔用腦~~都傻既...呢d唔洗用腦都答到啦~咁做咩要用腦??
仲叫我下次講野要用腦~
不過當我俾成班笑緊個時...呀戴佢有良心咁講番句::國君係乖女黎既~~
仲有1句咖..唔記得係咩啦不過...
hoho*係呀~我係乖女黎咖!! [好似有d唔知醜tim]
中文默書!!佢真係有問題咖...班班都係第3段!!佢要我地默1,,2段!!
waste晒我琴晚打d野!!!!!第1次就咁..真係唔好彩~~~不過都夠時間~
跟住又有3堂吹水堂!!
我問左叫咩名啦..不過呀sir冇答我邊度有得買呀!!咁點好呀~~?湘?
呀杜1個人走左...我同呀瑤呀李走...呀湘呀屎同人傾野...
點知就出事啦!!呀湘就好有氣勢咁出左來!!不過..過左之後呀湘佢話佢好驚喎``咁點算呢~
都傻既..邊會有事呀!!都放左學啦~ 放心啦下~
係呀...今日梅梅返左黎啦...'
咁食完飯啦....偉偉冇啦啦扲左張未畫既6合彩出黎....比我
跟住梅梅就話佢~教個女買6合彩~??
|
| 刊登時間︰2006-06-07 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 83 | »
|