wakakakwan
暱稱: kwan~**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-21
2007-02-28
2007-02-17
2006-07-28
7/24
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 4186
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 3 日  星期一 晴天

 he* 愉快

琴晚睇埋歌聲魅影先訓!!超開心~

今日唔知做咩1出門口就係度笑....

搭k76又上左上層,,

跟住係西鐵度..我竟然大大聲咁問呀屎::星期二睇唔睇波啊~~??

點知果陣架車又唔知做咩好靜,,,搞到成車人望住我地~~

好想搵''lon'' ''捐''!!

跟住又好好笑,,去搵瑤瑤..

跟住經過ok個時,,我同呀瑤講::唔好1行個邊呀,,好臭咖!!

點知呀瑤就同呀屎講..呀根話你臭呀~

我就又講::我話ok呀!!

呀屎就答::哦``你話我ok臭~~

我又死左~~~~不過我就係鐘意咁死!!哈哈哈哈哈!!

跟住放學!!終於有喇!!我要做到!!我講得出就做得到!!5!!俾心機丫``

跟住呀屎同呀湘黎左睇''變鬼''..........好悶,,我地睇完d1..就冇睇,,,

又係度打牌~~哈哈,,

今日真係開心架者,,我想日日都係咁!!

p.s annann快d返啦~~好掛住你呢~~

      百周`我地出得街未~??

       瑤瑤::鈴木仁好靚仔呀!!

       c 0":我跟實你,,,你唔洗指意走得甩!!

       杜...我想同你講:我好耐冇同你吹過水呢~~

       湘....我就係鐘意你咁8~8得黎唔乞人憎先最鐘意你]]

 刊登時間︰2006-07-03 08:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 7 月 2 日  星期日 晴天

 3隻野~

意大利加油丫!!

yeah~

琴日由朝打到晚!!我輸左38蚊!!

我要睇我要睇!!我有好多野都想睇!!但係呀媽好似唔想比我睇?!

點算!!?唔理佢~~

還掂放早~我訓晏教囉..最多,,.....

唔鐘意1d我唔鐘意既野係我間房出現!!點解要擺係我間房??

我間房有好多啦!!我仲好鐘意tim!!

做咩依傢要擺d人地唔要既比我~??我仲細咩??

我唔要呀!!聽日再出現係我間房!!我就dum左佢地!!唔好話我!!

唔知點解真係好唔鐘意!!呢3隻人地唔要而出現係我間房既hello kitty!!

aiya!!!唔要呀唔要呀!!我想dum佢地落街呀!!

佢地點可以同我既kitty比!!走開呀!!

我係咪有問題??做咩3隻咁既hello kitty搞到我痴晒線咁..??

 刊登時間︰2006-07-02 08:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



2006 年 6 月 29 日  星期四 晴天

 2006-06-29

星期一

我肚痛....痛痛下變左胃抽筋!!要食消化餅先冇事~!!

星期二

終於考完喇!!呀屎..kiko同面面又去左唱k...32她們去左woody仔度打牌~我同呀瑤返屋企換3先...

跟住我就去搵呀瑤..我地2個買完野...又係度等呀屎同kiko,,就出去啦.....以為kiko識路啦...點知唔係路!!好在都搵到路....

餐晚飯真係...........5!!跟住我同呀瑤走先~~

點知後尾~呀屎同kiko佢地行左個幾鐘先搵到旺中.....

星期三

我好早起身,落好大雨,個巴士叔叔好~好咩呢~?我周圍同人hello,安安好多豬腩肉!!佳佳係安安。點解咁多人??排隊排到痴線,千秋好涼,個身濕晒,,但係,面3冇濕..底3濕晒!!有冇人信?把遮唔見埋!好好玩!跟住,轉轉轉~好暈,水母好鬼靚!!.....5~d公仔...冇晒喎~

跟住...........咩事??行行行!!行行行!!行行行!!攰!攰!攰!食糖水~真係西瓜西果露!!

玩千秋。番家,返到屋企...對鞋都冇乾過~對腳白晒!!

好眼訓...訓教!!湘湘我唔係有心唔聽你電話架!!我真係好眼訓!!

今日

我唔想起身,腰酸骨痛!行路個陣...腳板底好痛,追唔到車。琴日行左過份多既路喇一定一定係!

對卷,唔好唔開心啦...may,,瑤........

都係講左........

1個人返屋企...撞到呀b同呀e....我好鐘意呀b句:我鐘意啊~

呀屎...過左就無野喇,,訓返陣,,就唔記得啦..係咪??

 刊登時間︰2006-06-29 08:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]