| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 10 日 星期一 |
 | |
|
2006-07-10 |
|
唔上唔落.....想點!!?
但係1日係自己衰先,,怪得邊個~??
你估你真係成世咁好彩啊!?
我唔鐘意咁呀!!!!!依傢有得到你唔鐘意咩`下??
依傢唔係好大件事者嘛,,做咩好似好嚴重咁,,我唔想咁...
但係其實係大件事!!唔好係度自我安慰啦吳國君你!!
依傢既唔上唔落仲比冇得試好架!!俾心機!!
用27日去換1年既幸福!!呢個係我既目標!!
我唔可以晒左我做左既野...........我話要做到就要做到!!
|
| 刊登時間︰2006-07-10 07:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 9 日 星期日 |
 | |
|
堂姊妹?? |
|
尋日同呀屎+屎ma去街街``
屎ma係度..我地行多左好多我地平時唔識行既地方.......
跟住我地又有好多吹水位!!好鐘意!!
屎同屎ma送我返家~~我返到黎都就黎12點!!但係呀媽冇鬧我~~~
唔通有個大人係度可以放心咁多~~?
不過.......我買唔到maymay,annann既禮物!!點會咁咖!!?
但係我買到~~~~~~he*
屎``唔好話比人知丫!!o殊``啪啪!!
多謝晒呀!!/ \ / \*
|
| 刊登時間︰2006-07-09 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 5 日 星期三 |
 | |
|
2人世界* |
|
意仔贏左!!好野!!
今朝返到學校先知原來我冇食早餐.....
放學同annann2人世界*
hoho*好掛住你丫*...*v*
我地去飲茶....(得佢1個會同我去飲~= 0 = )
2個人...8籠野....都係98蚊咋!!都ok呀~~不過我地竟然冇食到個灌湯餃!!真係見到都唔想食~
原來我地真係食唔晒,,,但係明明畫個時唔覺好多~
多謝晒你支筆喎~~得我係粉紅色!!好靚/ \ / \*
我同annann真係好失敗!!唔緊要!!好快又到咖啦~~
p.s...百周佢話6.30見到我...不過見到我同人係度講野..先唔叫我....做咩唔叫我呀??我好掛住你呀!!
|
| 刊登時間︰2006-07-05 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 83 | »
|