有4日冇玩過啦...好似好耐咁....
星期一,e li唔好喊啦!!
同呀湘傾左啦....舒服晒,,仲有1個?就考完c先啦~
星期三!!我同呀瑤買完野食..行返返去個時,行到去不吃不可個度....我見到隻貓,我同呀瑤講~貓呀..
呀瑤佢跳左一跳...因為之前我同呀瑤又係比貓嚇過...
我見到隻貓以極不友善而又目不轉睛咁望住佢前面既樹,咁我就跟隻貓望既方向望上去啦...我淨係見到1棵正常到唔正常既樹,,同到有d唔知雀仔定係蟬係度係咁叫~鬼咁嘈...跟住我望返落隻貓個度啦....個陣我見到呀瑤已離我好幾人既身位,,突然!!隻貓以驚人既速度衝向我!!我係呢個時候,,合埋左眼同尖叫!!(我肯定高音過今日丫戴比我地聽個個女高音唱個個音!!)當我開返眼個時,隻貓消失左?唔係!佢唔知點離係我隔離!!跟住我再望下周違....點知比我見到有個女仔..佢o左咀同埋呆晒~其他人就靜晒!!跟住我同呀瑤就返返去學校啦!!衰貓黎架正一!!超驚比佢爪~!!
我發現同呀湘1齊會比人呃$$!!
同呀瑤1齊會比貓嚇!!
其他人就仲未出事住~
今日...呀杜fake人..人fake我!!者話呀杜你fake我!!
跟住今日我同呀瑤去買野食個時..又見返隻衰貓呀!!!今次佢比條繩扎住佢條頸呀!!爽!!
跟住買完..我地見到靚女rain~啊rain佢靚左又索左丫*需然我同呀瑤都係女仔,,但係都好想溝佢呀~靚女~
我地就黎入到學校既時候..........我地又見到...我地班個個廖p~佢``佢......佢竟然電我!!!!
想死啊我!!
跟住...好多書好多書~
搭k76個時...又撞返個個人!!我睇唔到佢咩樣,,但係我知係佢囉!!
哼!!賤人!!我今次就打比fd!!睇你點!!
我唔落車..你唔落咖喎!!?下...??我邊個站落都1樣者好彩!!