型格型格 Type-R DC5 我中左3T呀
咩係3T?? (唔夠歲, 唔夠牌, 唔夠有錢....) 衰3範... 可以去打靶~~
為有攪下生意仔啦~~
老老實實儲下錢啦為有...
上個星期日表妹去唔到九龍灣果個嬲飽飽o既樣我仲記得好清楚呢~~
慘慘呀~~ 唔駛冇心機wo.. 今個星期我地再去過啦