2010
wan0029
暱稱: ming.
性別: 男
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-08-13
大家會中意邊個多d ?
中頭獎
心情好極~
St.John 既相... -v-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
魚尾 (hunghung520)
- [♥²] 瑩... (Kai_ying801)
★“` Fumi (:文仔™ ... (kuromi31232)
包包 (wallyau)
Kid (gccbn04986)
"Chengwingcn=] (Chengwingcn)
`★鈴玲大爺。 (L0VE_ling131)
`笨小Ray` (raymond3262)
JOAN (meifung)
++:) (fanny_kaka)
KiD (kit_rex)
popp (hkhkhk123987)
♥蚊 梓 (sandyman520)
*唯我♪音樂♫ (music2414)
^@健@^ (tmac2006)
華dee (TonyChau624)
denise:) (dachen_xd)
I LOVE U (lamyoyo1)
細眼 (danis102)
燒豬:) (ting_524)
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


St.John 既相... -v- 分類: 未分類

                                                                                                                                                                                頭過50秒可以飛左去~!






訪客留言 (返回 wan0029 的日誌)


waiwai_0315 於 2010-04-23 10:08 AM 發表:
comment=]
成日都唔打qz..好似得我一個cm咁..><"
去cm個比我la~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我其實冇咩特別野我都唔會用qz.
Posted at 2010-04-23 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiwai_0315 於 2010-04-17 09:14 AM 發表:
COMMENT=]
打左qz"去cm下la=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯.
Posted at 2010-04-18 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiwai_0315 於 2010-04-12 04:47 PM 發表:
comment=]
去cm比我la~!!
d日誌冇左咁多ge..>愈del愈少
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既.係既.
都唔知打咩好...
Posted at 2010-04-13 02:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiwai_0315 於 2010-03-26 06:06 PM 發表:
都唔打QZ ge...
COMMENT=]
去睇下果個mv la~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咩特別野.咪唔打囉~
嗯.
Posted at 2010-03-27 10:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michelle_19 於 2010-03-22 08:17 PM 發表:
碌過XDD'
BiG BiG
COMmEnT
;]
要回唷;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx COMMENT~!
Posted at 2010-03-22 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiwai_0315 於 2010-03-20 05:50 PM 發表:
comment=]
我又打左qz"......
去cm比我la~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有cm到呀~~~
Posted at 2010-03-20 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiwai_0315 於 2010-03-17 06:12 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦...~,~
Posted at 2010-03-17 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



devilhebe 於 2010-03-16 09:19 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx~cm
Posted at 2010-03-16 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiwai_0315 於 2010-03-14 06:27 PM 發表:
好似好好挽咁播"
xD
去CM比我la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既.
Posted at 2010-03-14 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandyman520 於 2010-03-14 10:57 AM 發表:
= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =..=''
Posted at 2010-03-14 01:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]