| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
|
|
comment=] 成日都唔打qz..好似得我一個cm咁..><" 去cm個比我la~!!
|
網主回覆
我其實冇咩特別野我都唔會用qz. Posted at 2010-04-23 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯. Posted at 2010-04-18 02:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment=] 去cm比我la~!! d日誌冇左咁多ge..>愈del愈少
|
網主回覆
係既.係既.
都唔知打咩好... Posted at 2010-04-13 02:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
都唔打QZ ge... COMMENT=] 去睇下果個mv la~!!
|
網主回覆
冇咩特別野.咪唔打囉~
嗯. Posted at 2010-03-27 10:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
碌過XDD' BiG BiG COMmEnT;] 要回唷;D
|
網主回覆
Thx COMMENT~! Posted at 2010-03-22 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment=] 我又打左qz"...... 去cm比我la~!!
|
網主回覆
我有cm到呀~~~ Posted at 2010-03-20 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦...~,~ Posted at 2010-03-17 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx~cm Posted at 2010-03-16 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係既. Posted at 2010-03-14 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=..='' Posted at 2010-03-14 01:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|