哇,今日玩得超開心"
琴晚佢地(魚皮,ckm,溫彩,新同學)無啦啦話天日(今日)去BBQ,乜都冇買,留番今日買"
上午買左1-2個鍾左右就搭車去左蝴蝶灣搵爐BBQ"
可惜企左勁耐都搵唔到爐囉,火爆""
跟住有"2"個好心人比左個爐我地燒"
跟住去左沙灘玩冇耐就走人lu~"
番屋企沖完涼,食埋飯就8點幾,出去等埋ckm成9點幾先開始玩"
玩之前買左杯野飲,影埋相就開始我同ckm最最最期待既"燒瑩光棒""
燒燒下,我提議隕支棒唔好正光就咁燒,我燒之前後方發生大火"
輪到我燒竟然有一個有d似爆炸聲既音發出,搞到我同高日麗耳鳴"
聽ckm話d人望晒落黎我到喎,勁唔好意思"
不過今日真係好開心好開心,勁好玩!!"
|