在某個角落____遇到你?
                     WAN_韻 

 一個不一樣,一個獨一無2的~這就是我

識到既fd___佢可能對你唔好
 但係你自己真心對人___佢係感受到
 佢自己咁對你___ 一定會內疚
 有時放開d 睇E個世界__心情會好好多

 

這條鏈___拋盡海裹就不會在現__如我同他的情一樣____

 BY :WAN韻
 
 

wan_wan1606
暱稱: 憎恨自己__韻
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-04-29
珍惜你喇~
做番我~
明日AR哥番黎啦~
好悶AR><


日誌分類

全部 (20)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
 


明日AR哥番黎啦~

AR哥番黎係開心定唔開心呢?

我仲記得佢係香港最後一日同我講咩~

(心韻~~你唔係再係我老婆啦,你唔洗再等我啦,我過到去唔知幾時番,

我做你AR哥先啦,你要搵令你開心既BF AR,你唔好再澈你AR媽啦,知唔知)

我個日係最後一日做佢老婆,個一日又多左個AR哥,

我冇送佢機~~因為個日要番學AR MA~

個一日我本來忍住唔喊嫁,,佢同我講個D令到我好想喊囉~

明日~~~佢番黎啦~唔知開心定唔開心囉~

番黎幾日就要走~~

我唔想喊多次AR~

 

 





訪客留言 (返回 wan_wan1606 的日誌)


you既傻老公+牙哥 於 2007-04-07 06:10 PM 發表:
呵呵,,比我搵到you個xg and blog 啦,
why you要開2個blog ?
thx you今日接我牙,
我反來緊係happy啦,點會unhappy 牙?
都話you傻啦,呵
其實我在美國都好掛住you,
today終於見反you啦
you改變左好多牙
我都想留在香港
but 我媽唔比
我應承you暑假一定反來
仲有樣野想同you講.....



(l love you )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 wan_wan1606 的日誌 ]