| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-09-27 |
分類: jumping日誌''`` |
各位好嗎?我就一般啦-.-",唉................
我最近狂買Jump D CD,拉頁 leD,痴左.....-\/-"
遲D我post多D野,大家要捧場呀!!!!!!!
|
發表時間:2009-09-27 07:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT cOmm3nT
|
|
|
JUMP個D野都唔算好貴~ KT個D野先貴到痴線~ 某詩就試過一次了~ 以後都唔想買KT野啦~ 但係忍唔住~嗚~錢呀~來我身邊吧~$.$
|
|
|
c0mM3nT`` [知吾知俄系冰戈尼(?)`` 咔咔=]`` 答案就偍屈穎詩釕-v-]] 要回c0mM3nT給俄喔!_!'
|
|