信 ? 對不起? - 不開心的版版 unhappy!! - QOOZA 網上日誌

wanghei1990
暱稱: 禧少^.^
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

信 ? 對不起?
好辛苦 我唔要 我唔要
真係我的態度問題??
真係有d野ah
ah餅 ah茹話我做d野似...


日誌分類

全部 (18)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言

Array
2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


信 ? 對不起?

 我媽寄比我 睇完 無咩好講lo 唉~!!

一睇完封信我第一時間既反應 係要喊 真嫁 真係好想喊

因為佢話"你比一些時間媽咪"

""你讀書一個人係個邊好悶 但我又沒好好和你溝通是我不對 對不起!"

我睇到宜度已經好想喊 好唔開心 我想知點解ah

時間我由三月提出宜個問題直到宜家宜一刻都係只識叫我比一些時間佢

兩個月喇 我想知 個時比d時間佢 兩個月 直到宜家 又比d時間佢

咁係唔係又要等多唔知幾多個月先答到我 我好辛苦

點解一次又一次都係比d時間佢諗 兩個月 要諗既都諗晒啦

一句對不起 真係有用咩 對不起!對不起! 我要既係答案

而唔係一句咩對不起ah 對不起 我唔想聽ah>.< 好辛苦ah

對不起又如何 結果咪一樣係無答案 咁講咩對不起 唔好講好過ah

最尾的一句 "好想和我聯係" 我睇完成封信 心好唔舒服 好唔開心

宜家諗返起 頭好暈 唔打了

刊登時間:2007-05-22 11:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 wanghei1990 的日誌)


youthline 於 2011-02-10 09:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youthline 於 2011-01-29 09:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youthline 於 2011-01-22 04:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



G_G 於 2008-06-04 10:49 PM 發表:
路過:)
你好似張敬軒`ic0n個張 ;-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyan1221 於 2007-09-15 12:23 AM 發表:
做咩吾開心也..
be happy=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



周DA 於 2007-05-27 01:44 PM 發表:
sor..
好奈冇泥..
你真辛苦..
甘奈..
答案只得一個..
{卑啲時間我..`]]
不過..`
你媽很好..
她有和你說對不起..!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝謝ah爸黎ah
唉 算啦 我都唔知點好
Posted at 2007-05-30 10:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 wanghei1990 的日誌 ]