| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| 第三日ge「十年抗戰」 |
分類: _My-Life_ |
今日我地ge敵人係中文!
我諗我今日比佢打敗左!
簡直係一敗塗地!
唉~~~希望我會合格la
做完之後同詩雅搭車返去!DaDa有事走先
我同詩雅返到去高士德佢話去「移文軒」買麵包
買完陪佢返到大廈門口先走,搞到好似同佢......
不過我地唔係....(唔明就算)
跟著返屋企,食完中午飯,就訓...
訓到四點比釗釗個電話整醒....
跟著就去補習
補到八點幾返屋企..
咁就過天一日la
2007年11月20日(期二)
|
|
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
第二日ge「十年抗戰」  |
分類: _My-Life_ |
今日係第二日ge「十年抗戰」
今日我地ge敵人有兩個!
一個係Gr. 第二個係物理!
今日遲到!遲到戈十分鐘就比苻sir打電話比我阿媽!
今次ge Gr.比想像中易!
真係一個習題一個時式!超簡單!
十個習題,一個習題十分!咁就一百分la
第二科係物理,都係比我想像中簡單!
不過比Gr就難左d!
阿DaDa佢竟然同我講話我中意kitty
話係佢覺得!我都唔知講咩好!
2007年11月19日(星期一) |
|
|
2007 年 11 月 18 日 星期日  |
溫物理  |
分類: _My-Life_ |
今朝八點幾比阿媽整左
佢竟然叫我返學!等我洗完面先記得今日星期日唔使返學!
跟著就返返房再訓過.....
跟著就十一點幾先醒!超好訓!好耐冇試過咁好訓!
十二點就同阿媽、大姨、表妹同婆婆去飲茶
飲完返房企過左一陣就去DaDa房企溫書!佢叫我幫佢買魚湯粉
我就買左兩碗同佢一齊食
食完就溫習!跟著冇幾耐kitty就黎埋!
我地一路吹水、一路玩、一路溫習
kitty冇物點溫過,只溫了公式,DaDa就好努力溫習
我開始戈時一路玩,又玩按摩椅、又玩琴!kaka
到後來,我先努力幫人溫習,五點幾落金輝買野食
我食雲吞米粉加杯熱朱古力,我笨左aR,應該買凍!
kitty就食左個飯同個包,不過就唔記得係咩包同咩飯,超失敗
DaDa就食左個雲吞賴粉同一杯凍菊蜜
我地食完又再溫過!
溫到十點先走
2007年11月18日(星期日) |
|
|
« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 201 | »
|