| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
........  |
分類: _My-Life_ |
今日
朝早就要同上堂
我阿sir今日幾好人
同我講:「你離開左兒歌ge天地,要開始講吹野ge感覺,
就好似小學生學加減乘除,中學就四則混算以上ge野。」
我有一種說不出的高興
可能係因為我知自己已經過左某一個階段
要去第二個階段進發
所以,我以後要努力d la
今日夜上,有香港救世軍ge銅管band過黎
佢冇我想像中咁勁
而且重比我想像中ge年齡大(有d人已經出埋白頭髮)
今日大致上都幾好
希望聽日會係更好la!
希望大家都會開心la
2007年10月13日(星期六)
|
|
|
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
.........  |
分類: _My-Life_ |
今日都幾開心
今日測左英文Gr.
基本上係超易,希望我會高D分
也希望各位高一同學高D分la
昨天阿Da冇返
今日佢返左,要補返中文作文
超慘...
今日又要夾歌,因為有一首歌好多人都未練熟!
搞到星期五中午又要再夾
真係多得戈D唔練野ge人!
今日終於派左化學大測la
我竟然合格,真係多謝釗釗la
好彩佢在測驗前將戈D內容塞入我個腦
真係多謝曬佢!
2007年10月10日(星期三) |
|
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
又係無聊  |
分類: _My-Life_ |
今日基本上都係冇咩事發生
只不過係中午要夾band
不過我冇帶tuba個號嘴
我竟然拿了個「二風」ge號嘴!
超難吹
今日中文堂作文,
作「無污染的...」
而我就作「無污染的地球」
本來我都唔知點作嫁!
不過好彩ar詩雅有去找戈d資料
結果明明、碧碧同我就攞佢d資料黎用
我非常順利就作好曬
睇返碧碧同明明
作得一半...
唉~~~~~
2007年10月9日(星期二) |
|
|
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | »
|