| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
唉 ~ ~ ~  |
分類: _My-Life_ |
今日默左英文,又係死傷慘重
測生物,又係死~~~
派數學,得歌七 十二分
聽日重要測物理同化學,
物理我就話得姐!
化學就...
我化學小測得19分就唔使多講la
不過,過埋聽日就一天都光曬la
物理、化學同生物都測曬!
起碼唔使左溫右溫!
我會努力捱埋佢嫁!
大家都要努力ar!
2007年10月4日(星期四)
|
|
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
2007年10月3日  |
分類: _My-Life_ |
今日又要返學~~~
上英文堂超悶!都唔知上D咩!
個英文Miss又唔知做咩
拉直左個頭!都唔知似物?
放左學又要管樂排練!
又係不知所謂~~
之後就回家換衫
去陳偉雄歌度聽講座!
今次ge講座係講皮膚營養和健康
佢講左好多有用ge野!
唉~~聽日又要測生物,又要點英文~~~
又死la~~
  不過聽派數學測驗就係一個值得我開心ge事  
2007年10月3日(星期三) |
|
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| 2007年10月2日 |
分類: _My-Life_ |
今日係十月二日,國慶ge第二日
好多人都係放緊假
今日我超無聊
朝早十點幾起身,跟著就對著部腦對到四點
就去幫人地補習
我其中一個補習生佢依家初二
D中文又係背得唔熟
唉~~~佢真係越來越惰la
都點知點好...
今夜我唔係在家那裡食飲
我在我以前ge補習老師那裡食飲
都唔錯嫁!
有菜、有魚、有蛋同有湯
都幾好食嫁!
聽日又要返學,真係慘!
化學測驗同生物測驗都唔知點算....
2007年10月2日(星期二) |
|
|
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | »
|