傷心領地

2007 年 7 月 4 日  星期三   陰天


留言牙 開心

今日有一班老人家上來五育玩~唉~

我仲要同個牙婆坐~唉~無無聊聊咁~

同D牙婆周圍走~最無奈既係~個死人何偉倫~

無啦啦係到唱--情義兩心知~

都唔舍係唔係kai既~

D牙婆走知前~要我地果組既簽名~

好似我Dfd屎咁~哈哈哈~

  






訪客留言 (返回 wangtsun 的日誌)


wangtsun 於 2007-07-06 11:37 PM 發表:
哈哈哈~我個組D牙婆仲好笑~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*SiU寶=] 於 2007-07-04 05:11 PM 發表:
cm cm..!
今日係無聊,,
但都唔夠琴日無聊啦..!
我個組3個婆婆講d野勁好笑..!
笑死我..好似鬧交咁-v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]