2008 年 11 月 27 日 星期四  |
| 平凡才是幸福 |
分類: 好玩一日遊 |
琴日去左塋既屋企玩&做功課
先去吉野家
食左個lunch
跟住就搭小巴落去黃大仙
一入到去
就攞曬D零食&飲品衝去塋間成房開餐
我同伶玩到瘋
我最仲意玩就係一個綠色氣球
我對佢情有獨鐘
但係有好多功課要做
所以帶左功課去做`
塋既細路勁好玩
我地無端端拉拉扯扯
伶同塋係度pushing對方
我就係度睇
呵呵!!!!!( 好似好冇良心...... )
聽講惠同特今日去左玩
哈!!!!哈!!!!!哈!!!!!!!
一定好好玩
不過荷包一定好傷......
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 36 | »
|
|