終於考完試啦!!!!!!D Oral我吾太擔心,因為Oral系把口講野,而且吾需要點準備......所以我吾系甘擔心~~~
星期五戶外學習日,去一個我從來都冇聽過既地方---鯉魚門公園及度假村
我一D都未聽過,好陌生~~~~~不過聽人講話果到吾錯架!!!!!^^果日四至六年級可以九點鍾番,好happy(起麻可以比我訓耐D)!!!!!!!
依家我好掛住上海(比我既回憶)@@