好痛呀~~~我屁股生左D膿(吾識寫),呀媽話一定要放佢出來,但系真系好痛!!!!我系到大叫"呀~~~"
星期一考埋英文就OK啦!!!!!好開心呀,因為星期五我地要戶外學習日,去一個渡假村之類既地方!!!!!!但系我想去反思區果到坐下,我念果到應該系一倘吾錯既地方(起碼吾洗出去勞動)!!!!
好啦好啦!!!!!大家記住去睇下我上海之旅D相啦!!!!!多謝~~~~