今日係小女校既教師發展日,超開心!因為放左四假,比我睇左花鈴漫畫四日,So開心到飛起!小女既心情超棒~
今日同特姐一齊番學校,交相比李sir,不過李sir去左食飯,所以就將D野比左書記姐姐!
其實係今日蕉早書記姐姐打過比我,話校長想下午2點請我番學校做一個數學活動,我采佢都傻架,而且我要學琴,好忙好忙架!
4:30我同特姐打羽毛球,特姐話佢同唐講我地去打羽毛球,唐佢話想同我地打,不過邊個叫佢未做完Homework,抵佢架!
請大家幫幫小女搵花鈴新系列既漫畫!如果搵到,請係到留個cm~小女將會感激不已!THX!
|