water0114
暱稱: 藍莓×||" i笠u _,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去MK
問題-____-"
〞16*02*200...
〞14*02*200...
〞15*02*200...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 5
今日人氣: 9
累積人氣: 1036
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 29 日  星期二  


 

今日係星期22222.....好無聊的一天.....唉...."好悶悶牙,,,,冇野做,,,,

又唔去得玩wo...因為唔得閒牙,,,,

放左學又要去做projeck牙,,,,,所以好耐都未走囉~~

之後又同牙winnie去左抽卡......哈哈...好白痴牙,,,成日都去抽,,,,,

用左好多錢錢牙,,,最後都抽到小琳牙....哈哈~~~好開心牙,,,,...yeah∼∼卡卡~~

今日見到kamkam牙,,,,,岕N番學wo...之後我又見到?,,,呇P奀齯k一齊牙.......唔知點解冇番學牙....

牙楊都係喎....學校見到?,,,但又唔見吨W堂wo.....甘出奇都有既...

今日練朗誦都算都幾好啦.....好驚驚驚驚驚牙,,,,聽日表演牙,,,,,嗚嗚....有

dd怕怕牙,,,,,因為我地有d唔齊囉~~~~不過都算好嫁啦....哈哈~~

聽日又要著冬季...唉....有d唔想著牙....但係表演,,,冇計啦,,,,,唉......唔想都要想...

刊登時間︰2005-11-29 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 26 日  星期六  


 

今日係星期666666牙,,,,,,我要去賣旗旗旗牙......"嘻嘻~~我牙ma唔記得叫我起身>3<"

搞到我唔知醒,,,,...牙茵打黎我先嘈醒我,,,,,之後我地去m記食野,,,,,食左8點半到,,,,,彤彤就黎左牙,,,,

不過我地唔知去邊到集合牙,,,,,衰香yi又唔去wo,,,,,激死牙,,,,嗚嗚....又係佢叫我地去...反而自己唔去wo,,,

搞錯耶~~>3<"我地都唔識點去.....香yi唔係到帶唔到我地去~~~~,,,之後我地諗住唔去賣嫁嘛~~~

行行下,,,,,見到我地學校著校服既人.....佢地即刻跑去wo..,,[真係熱心啦--""]..

賣旗好失敗耶,,,,,,因為我地太遲去啦.....d位俾人霸晒牙,,,,我地冇晒位賣啦.....嗚嗚////

所以呢......我地賣得好少牙......仲要少得可憐果隻wo~~~~,,,唉,,,,,,今次真失敗牙,,,,,,,下次再加油啦>3<"

之後我同彤彤去左黃大仙中心同埋龍翔到買野,,,,,,,之後我地去左抽yes卡,,,,,哇,,,,抽到咩甘wo,,,

抽左傻牙,,,,,,,我用左成40蚊黎抽,,,,,傻左,,,,-0-""""次次都係甘,,,,,我都抽小琳牙>v<:"""好難抽到牙.....嗚嗚...

希望我會抽中啦>3<"""我一定要抽中牙,,,,我唔信抽唔到牙,,,,,哼..]]]都唔係冇心水既卡既,,,,,有好多張都好令令嫁~~

仲有一d有簽名既tim,,,,哈哈~~~~都算唔錯既收穫牙,,,,哇卡卡卡卡,,,,,,,""

番到屋企之後,,,,我係到玩電腦,,,,,整photoshop,,,,研究緊點整中------,,,好難學牙,,,嗚嗚>v<""

無無聊聊就整左啦~~~~今日既成果係到啦~~~哈哈~~~

不過我覺得好令令嫁啦~~~~第1次整黎講~~~~wakakakaka∼∼∼

我今日整嫁,,,,,↓

我改完之後既,,,,,令令牙...↓

________x+||如果愛上你~就不要輕易放棄機會~

我什麼都不要~我只需要你..."但你卻不肯面對我,,

幸福*是一件很單純的事,,,但為何又會變成這樣複雜呢??

面展翅飛不到你的天]]累你失去了冠冕___+++]]]]

天空,,,屬於你,,,亦屬於我**

--"*KatKat仔~x||||\\\\/\*

刊登時間︰2005-11-26 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 25 日  星期五  


 

今日係星期555555牙..."好yeah...好開心牙~~放假啦~~~kaka~~"

彤彤好搞笑牙,,,,今日番學果時,,,我拎左粒糖俾佢,,同佢講生日快樂,,,,之後佢話我嚇親佢~~>3<"""

甘都可以嚇親,,,,勁耶,,,卡卡~~

今日放學係家政社集會牙....好開心牙,,,,,又可以整野食啦~~~嘻嘻,,,

本來整餅餅嫁.....之後話貴得濟.....轉左去整蛋糕仔--*奶油蛋糕仔,,,,,都唔錯,,,,嘻嘻~~~因為彤彤生日牙嘛~~~

諗住整完送個蛋糕仔俾妎齈?,,,我地果team整到勁令wo.....其他果d好似黑"mumu"甘的~~~~

之後miss話令果d同唔令同d一齊分wo.....唉,,,,分到我地自己整果d差唔多冇wo....唉.....

有冇搞錯牙,,,,,明明miss整個爐唔岩度數搞到甘,,,,,又要我地分左?....嗚嗚....睇住坅Y甘分係甘分.....

搞到我地好唔happy wo....香yi好嬲牙....自己整令令就分左俾人...人地唔令果d就自己拎晒....

哼,,,,,唔嬲就假啦........我地1111人可以有33333個蛋糕仔......哈哈~~~~

我拎左番屋企請牙mama食牙∼~嘻嘻~~~妐雃n食牙~~~好開心牙~~hee,,,,,,

死啦死啦~~~我地家政果時係甘話nata牙>v<"""搞到呇n唔開心牙~~~

蛋揵.....唔好甘啦~~~~唔好唔理我地牙,,,,,sorry牙,,,,,唔好唔開心啦>3<"

之後我地冇去到打波,,,,蛋揵唔去,,,我地都唔去啦.....唉...."""

冇晒心情lu~~~蛋ta嬲左我地....唔理我地啦>v<"""嗚嗚~~~~~

 

________其實你是否曾愛我呢~""

為何我會擔驚受怕']]有一天你會離我而去......

為何[[負擔不起的愛情遊戲,,自己卻不悉一切去愛你"*

最後的結果,,,,,,,,,,,,

給我一個最深最深的烙印__你還是愛上了另一個女孩,,,

究竟是我不好,,,,還是你不曾愛過我,,也不曾珍惜過我們這份情....

By:--"Katkat仔x||||\

刊登時間︰2005-11-25 06:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]