今日HALLOWEEN牙..."我都唔記得左牙...卡卡..."個個都問人拎SWEET...成日TREAT OR TRICK....."""
我又冇BUY糖WO....所以呢...你地都知啦....只有我拎人地...哈哈....係咪好醒呢~~~卡卡~~%*
我都拎左少少甘啦~~~哈哈~~~我冇去問人拎牙...人地請我食的~~卡卡...幾好牙我D同學仔>3<"
今日早讀課俾人話我地班有問題WO...我地班今日出奇地"勁靜牙O...點會鬧牙..."個個都係到睇書...點會嘈呢///
真係慘啦...俾人屈>V<"""嗚嗚..."
哇...今日睇唔到野牙...好可憐牙....眼鏡我整爛左...CON我又唔見埋...死得啦>.<""嗚嗚>3<"
睇到勁辛苦WO////唉.....又要去整啦...我又懶得去WO...都唔知幾時先可以拎...唉...."
夜晚...我係到倏NESPAPER CUTTING..做到死死下牙....又要我哥成晚係到話要用WO....
搞到我又要勁抄,,,,,,KAI既咩...佢用電腦大晒咩....勁想XX佢WO......不過....我當然唔會啦...KAKA.."
BY::::"╳×..KAt_*
 |