前晚波b生日叫我去旺中唱k wo
去到旺中 點知佢地話去加州紅唱= =重係要我之前做個間丫
我就同佢地講唔好去啦不如 無理由做個到 唱個到架係咪先
佢地就話去番自己地球就有d優惠wo
點知去到咪有係咁 同平常客仔只係多左d時間 可以唱耐d咁
我地叫左芝華士套餐 之後我地d占華士都未食飲曬 個d綠荼就飲完左啦= =
支占華士重有一半丫 點飲丫咁我地大家就諗左 叫出邊d部長 俾多幾支綠茶黎啦
點知部長叫個員工黎同我地講d綠茶無曬啦wo 你古下我信唔信丫啦
唉 波b 丫峰個d係到做侍應 古唔到自己黎唱k會冇著數
= =!之後佢地係咁嘈啦 員工唱k又冇優惠早知去....邊邊邊
過多一陣 我就去個廁所啦 返黎過時見到之前個師兄wo @@ 真係好啦
我就同個師兄反影一下 之後個師兄就班左2支綠荼黎啦
果然係d師兄係好d既 = =唔似得d部長
問部長個d就死得啦
= =唉 個晚唱到3點幾
之後就先坐小巴番葵方呢 = =累住反屋企呢
芝華士 + 綠茶 = 綠茶芝華士
|