2007 年 3 月 16 日 星期五  |
| 2007-03-16 |
今朝早去左同一個女仔囉張棟樑個個微笑PASTA電視小說
我係道等緊個個女仔個時!
一路諗緊佢點嫁樣(EG:好樣衰.好令女.好老......)
不過個女仔出到泥都冇令到我大失所望
因為佢個樣又唔係好樣衰又唔可以話太令女總之平平凡凡啦
之後中午去左旺角
我地去左信和先,我搵左好多間專賣明星嫁相個D舖頭都冇張棟樑!!!!
悲哀!!!!~
之後好好彩係一間舗頭道見PASTA超人!!好可愛啊!
之後仲去左朗豪坊!
去買左幾枝0.38嫁無印!
仲去左吉野家食飯
個道排哂出街我地等左好耐先有位食飯!
之後番到屋企有一個好不幸嫁消息!
就係.......
張棟樑部電腦係意大利比人偷左!
嗚嗚!
悲哀啊!
[轉帖]張棟樑個BLOG!
Halo!大家還好嗎?哈哈!這是我用新電腦寫的第一篇網誌,因為我的舊電
腦上禮拜在意大利被偷了。裡面的東西全沒了,真氣!有心想幫那位跟我
說話的意大利老先生,但原來他們設計好來占我便宜!人心啊~
現在要從新開始,從心開始!哈哈!
想念我的舊電腦。想念威尼斯。
|
| pasta出爐時間:2007-03-16 06:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|