| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
係尋日,我同我個fd fd知道今期MONDAY有吳尊嘅消息,就立即係放左學之後,去買啦~跟往我就收到風,話今期飛輪海做YES嘅封面啦~所以就尋尋尋,尋左好耐都冇佢地嘅蹤影(好失望啊),跟住我就返左屋企啦∼返到去左諗右諗,就諗住算啦∼有‘佢地嘅消息到好啦∼結果買左之後,左睇右睇,都冇佢地消息!跟住先知道原來上一期嘅封面係吳尊啊∼嘩!!好大打擊啊∼吳尊真係好好好令仔嫁∼點解我上一期收唔到風嫁∼好失敗啊........嗚嗚嗚∼我係道好希望大家如果見到吳尊伙係邊一本雜誌有佢嘅報導,唔好猶豫,立刻話我知,多謝大家合作∼
|
| |
|
今日要做街頭訪問啊~從1點幾問到3點幾~都只係問左30個咋~不過都好成功嫁啦~冇咩點食檸檬,而且我地好好嫁~訪問完仲送吉百利chocolate~呵呵~係唔係好引死人呢,......呵呵~ |
| |
|
唉~最近感冒啊,又鼻塞喎,.真係搞到我冇覺好訓啊~~日日返學就係道狂包雲吞,搞到我冇心機聽書,大家都知啦~我係好留心聽書嘅好學生黎嫁嗎~點可以呾嘅呢???我最高記錄係係學校用左3包TISSURE啊~唉,不過,最近情況好左D,用少左2包啦~希望可以快D好返啦~ |
| |
|
啊~我呢排鍾意左打籃球哦~雖然入10球有9球都唔中,但係都好鍾意啊~邊個係打籃球高手呢??可唔可以教吓我咩百發百中嘅方法呢???THX X100哦~ |
| |
|
各位,咁快就到左新嘅一年啦~有咩想做就要去做啦,唔好後悔啊~尋日同周生佢地行年宵,雖然有d唔係幾開心,但係都行到1點幾啊~買左一個風車,仲送埋個斧頭幫比我~呵呵~好搞笑啊~希望新嘅一件大家可以過得如意,過得開心d啦~(我都要啊~仲要變令女d啊~呵呵~) |
| |
|
我終於生日啦~呵呵~又老左一年啦~唉.....啊~講返15號當日嘅情況先啦~個死人檸檬要我等佢等成2個字啊~唔應該啦~好彩去到西9個陣都唔算最遲,我地幾個就影相.....好好玩啊~呵呵~可惜冇去溜冰,好想去啊~啊~補返一句,pauline~生日快樂啊~我自己都係------happy birthday to me!!!! |
| |
|
各位~當當當當........又比我等到啦~等到咩??當然係我生日啦~呵呵~(幾號啊)~當然係2月17啦~咁到唔記得~抵比我打啦~不過我咁''好''人,當然唔會打人啦~咁我可以會係個日/其他日子去為我自己慶祝啦~(點慶祝啊~)咁當然係行街啦~如果你係我老死/朋友/同學/old嘅同學~就一定要到啦~去邊呢........其實我都唔係幾知嫁~如果你地有興趣嘅話,就留言/打比我,比d意見啦~
p.s~老死呢d(p.s~陳生一定要到,因為我同你講左好耐電話嫁啦~如果唔去,你就死得~winnie啦~jenny啦~pauline啦..................記得去啊~呵呵)一定要去,如果唔係~呵呵呵呵......等收屍啦~(講笑)呵呵~我知大家一定會到嫁~係唔係呢.....(自我安慰中......) |
| |
|
今日係睇自己各科成績嘅日子~嘩!!!!!!差唔多科科都係得7字頭咋~我死比你睇啊~我唔敢想像到我啊媽睇到個陣,我嘅下場會係點囉~唉~好後悔啊~早知溫多d書啦~而家,下降曬啦................我唔知點知我啊媽啊........唉,算啦~下次..........再add oil啦~呵呵~ |
| |
|
今日係紅十字G.M~要影團相啊~要我地F.1企係D''登''上面~嘩好驚喎........影個幾張相~4點影到4點幾~仲要我企係上面~真係危險啊~ |
| |
|
好想快D到新年啊~因為有假放啊嗎~呵呵~今日冇野做啊~要留係屋企啊~但係聽日唔同.要出去學野~學完之後要去旺角買書啊~有冇人要陪我去啊........冇嘅好慘嫁~希望大家會陪我去啦~呵呵~(好無聊嘅一篇野~) |
| |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|