''///{{'''[[尊}}獨]++愛]]


[[''\\尊.......你知道嗎??]]......{永遠}}]..我.的.最.愛!

 
 
太高/貶低的只有『自己
慰藉自己【〈東西要〞專心/記起
•''沒有依靠,
歸家不必撇雨~]
wawa217
暱稱: -'""'[[{{華}}]].._++
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好似冇上黎LA~
n年冇打BLOG~
好開心~
,勁唔開心!!!
SA~
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 150
今日人氣: 0
累積人氣: 2328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

刊登時間:2007-03-24 01:11 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

係尋日,我同我個fd fd知道今期MONDAY有吳尊嘅消息,就立即係放左學之後,去買啦~跟往我就收到風,話今期飛輪海做YES嘅封面啦~所以就尋尋尋,尋左好耐都冇佢地嘅蹤影(好失望啊),跟住我就返左屋企啦∼返到去左諗右諗,就諗住算啦∼有‘佢地嘅消息到好啦∼結果買左之後,左睇右睇,都冇佢地消息!跟住先知道原來上一期嘅封面係吳尊啊∼嘩!!好大打擊啊∼吳尊真係好好好令仔嫁∼點解我上一期收唔到風嫁∼好失敗啊........嗚嗚嗚∼我係道好希望大家如果見到吳尊伙係邊一本雜誌有佢嘅報導,唔好猶豫,立刻話我知,多謝大家合作∼

 


刊登時間:2007-03-17 04:40 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日要做街頭訪問啊~從1點幾問到3點幾~都只係問左30個咋~不過都好成功嫁啦~冇咩點食檸檬,而且我地好好嫁~訪問完仲送吉百利chocolate~呵呵~係唔係好引死人呢,......呵呵~

 


刊登時間:2007-02-28 05:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

唉~最近感冒啊,又鼻塞喎,.真係搞到我冇覺好訓啊~~日日返學就係道狂包雲吞,搞到我冇心機聽書,大家都知啦~我係好留心聽書嘅好學生黎嫁嗎~點可以呾嘅呢???我最高記錄係係學校用左3包TISSURE啊~唉,不過,最近情況好左D,用少左2包啦~希望可以快D好返啦~

 


刊登時間:2007-02-25 08:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

啊~我呢排鍾意左打籃球哦~雖然入10球有9球都唔中,但係都好鍾意啊~邊個係打籃球高手呢??可唔可以教吓我咩百發百中嘅方法呢???THX  X100哦~

 


刊登時間:2007-02-18 02:52 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

各位,咁快就到左新嘅一年啦~有咩想做就要去做啦,唔好後悔啊~尋日同周生佢地行年宵,雖然有d唔係幾開心,但係都行到1點幾啊~買左一個風車,仲送埋個斧頭幫比我~呵呵~好搞笑啊~希望新嘅一件大家可以過得如意,過得開心d啦~(我都要啊~仲要變令女d啊~呵呵~)

 


刊登時間:2007-02-17 01:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

我終於生日啦~呵呵~又老左一年啦~唉.....啊~講返15號當日嘅情況先啦~個死人檸檬要我等佢等成2個字啊~唔應該啦~好彩去到西9個陣都唔算最遲,我地幾個就影相.....好好玩啊~呵呵~可惜冇去溜冰,好想去啊~啊~補返一句,pauline~生日快樂啊~我自己都係------happy birthday to me!!!!

 


刊登時間:2007-02-13 06:07 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

各位~當當當當........又比我等到啦~等到咩??當然係我生日啦~呵呵~(幾號啊)~當然係2月17啦~咁到唔記得~抵比我打啦~不過我咁''好''人,當然唔會打人啦~咁我可以會係個日/其他日子去為我自己慶祝啦~(點慶祝啊~)咁當然係行街啦~如果你係我老死/朋友/同學/old嘅同學~就一定要到啦~去邊呢........其實我都唔係幾知嫁~如果你地有興趣嘅話,就留言/打比我,比d意見啦~

p.s~老死呢d(p.s~陳生一定要到,因為我同你講左好耐電話嫁啦~如果唔去,你就死得~winnie啦~jenny啦~pauline啦..................記得去啊~呵呵)一定要去,如果唔係~呵呵呵呵......等收屍啦~(講笑)呵呵~我知大家一定會到嫁~係唔係呢.....(自我安慰中......)

 


刊登時間:2007-02-06 05:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日係睇自己各科成績嘅日子~嘩!!!!!!差唔多科科都係得7字頭咋~我死比你睇啊~我唔敢想像到我啊媽睇到個陣,我嘅下場會係點囉~唉~好後悔啊~早知溫多d書啦~而家,下降曬啦................我唔知點知我啊媽啊........唉,算啦~下次..........再add oil啦~呵呵~

 


刊登時間:2007-02-05 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日係紅十字G.M~要影團相啊~要我地F.1企係D''登''上面~嘩好驚喎........影個幾張相~4點影到4點幾~仲要我企係上面~真係危險啊~

 


刊登時間:2007-01-27 12:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

好想快D到新年啊~因為有假放啊嗎~呵呵~今日冇野做啊~要留係屋企啊~但係聽日唔同.要出去學野~學完之後要去旺角買書啊~有冇人要陪我去啊........冇嘅好慘嫁~希望大家會陪我去啦~呵呵~(好無聊嘅一篇野~)