''///{{'''[[尊}}獨]++愛]]


[[''\\尊.......你知道嗎??]]......{永遠}}]..我.的.最.愛!

 
 
太高/貶低的只有『自己
慰藉自己【〈東西要〞專心/記起
•''沒有依靠,
歸家不必撇雨~]
wawa217
暱稱: -'""'[[{{華}}]].._++
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好似冇上黎LA~
n年冇打BLOG~
好開心~
,勁唔開心!!!
SA~
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 150
今日人氣: 1
累積人氣: 2331
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

刊登時間:2006-12-29 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

大家好.....好似好耐冇打啦~不過今日特別上黎~當然有特別嘅事啦~1月1,我相信大家都唔倏返學啦~如果得閒嘅~我想約大家出街~做咩???而家唔合~因為諗唔到~但係我希望大家如果想去嘅~就幫手諗d特別嘅idea~話比我知啦~可以call我,又可以留言嫁~我諗到一個好特別嘅.......登登登登~飲茶,打邊爐~呵呵~係唔係好有興趣呢~係嘅一定要讚我同回覆得啊~thx~

 


刊登時間:2006-12-23 04:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日係紅十字會ypt test啊~不過我都無認真咁溫過~結果.有一part錯曬~`勁後悔啊~~我地個個都係道通水,阿sir都好似睇唔到咁,我但我覺得佢應該知~係唔係班班都係咁嘅呢?最好笑嘅係紅十字會d人教我地點通水喎~呵呵~勁搞野囉~希望個個都可以past啦~

 


刊登時間:2006-12-22 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

唉~尋日真係真過墨汁啊~8達竟然唔見左啊~揾黎揾去到唔見~又要再攞過啦~唉~真係黑啊~今日係christmas party,玩得都幾開心,但係,如果我個8達係道就好啦..........

 


刊登時間:2006-12-20 06:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

就黎到christmas party啦~我又要做好多好多野啦~唉~聽日又要e&re quiz~睇到未睇過啊~死啦~肥硬啦~

 


刊登時間:2006-12-18 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日要聆聽test啊~唉~我諗我實錯好多啦~放完假又要test~唉~好鬼煩啊~

 


刊登時間:2006-12-12 05:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

星期日個日真係玩得勁開心啊~因為我可以見到pauline,winnie佢地啊~仲影左好多貼紙相啊~唉~不過過左之後,都唔知幾時可以見到啦~唉~好掛住佢地啊>_<~

 


刊登時間:2006-12-09 12:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

啊尋日我地班去集誦攞到第一名啊~勁開心囉~老師仲話星期一請我地食雪糕啊~>_<~今日我地要返學~因為要上紅十字會,啊~完來要TEST嫁~好慘啊~又要溫書啦~唉~仲有,PAULINE~對唔住啊~我今日冇同到你食飯~不過聽日希望可以同你地出街啦~呵呵~

 


刊登時間:2006-12-07 09:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日係運動會翌日,唔使返學~但係我地聽日要集誦比賽,結果都係要返學~唉~而家得返我一個係屋企~好悶啊~

 


刊登時間:2006-12-06 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日我地green hse 個勢好勁啊~我地係咁叫,係咁叫~叫到我把聲都沙埋~終於從包尾升到第二名啊~勁開心囉~呵呵~我地運動方面都攞到第二名啊~可算係大收穫啊~希望下次我地可以更上一層樓啦~呵呵呵呵~

 


刊登時間:2006-12-04 06:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
 

今日係sport day啊~唉~我地啦啦隊叫到聲到沙曬都係包尾,個老師都唔知點睇嘅~我地咁落力都輸,真係xyz啊~唉~好累啊~星期三又係第二次sport day啦~希望星期三攞多d分啦~呵呵~