| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
大家好.....好似好耐冇打啦~不過今日特別上黎~當然有特別嘅事啦~1月1,我相信大家都唔倏返學啦~如果得閒嘅~我想約大家出街~做咩???而家唔合~因為諗唔到~但係我希望大家如果想去嘅~就幫手諗d特別嘅idea~話比我知啦~可以call我,又可以留言嫁~我諗到一個好特別嘅.......登登登登~飲茶,打邊爐~呵呵~係唔係好有興趣呢~係嘅一定要讚我同回覆得啊~thx~
|
| |
|
今日係紅十字會ypt test啊~不過我都無認真咁溫過~結果.有一part錯曬~`勁後悔啊~~我地個個都係道通水,阿sir都好似睇唔到咁,我但我覺得佢應該知~係唔係班班都係咁嘅呢?最好笑嘅係紅十字會d人教我地點通水喎~呵呵~勁搞野囉~希望個個都可以past啦~ |
| |
|
唉~尋日真係真過墨汁啊~8達竟然唔見左啊~揾黎揾去到唔見~又要再攞過啦~唉~真係黑啊~今日係christmas party,玩得都幾開心,但係,如果我個8達係道就好啦.......... |
| |
|
就黎到christmas party啦~我又要做好多好多野啦~唉~聽日又要e&re quiz~睇到未睇過啊~死啦~肥硬啦~ |
| |
|
今日要聆聽test啊~唉~我諗我實錯好多啦~放完假又要test~唉~好鬼煩啊~ |
| |
|
星期日個日真係玩得勁開心啊~因為我可以見到pauline,winnie佢地啊~仲影左好多貼紙相啊~唉~不過過左之後,都唔知幾時可以見到啦~唉~好掛住佢地啊>_<~ |
| |
|
啊尋日我地班去集誦攞到第一名啊~勁開心囉~老師仲話星期一請我地食雪糕啊~>_<~今日我地要返學~因為要上紅十字會,啊~完來要TEST嫁~好慘啊~又要溫書啦~唉~仲有,PAULINE~對唔住啊~我今日冇同到你食飯~不過聽日希望可以同你地出街啦~呵呵~ |
| |
|
今日係運動會翌日,唔使返學~但係我地聽日要集誦比賽,結果都係要返學~唉~而家得返我一個係屋企~好悶啊~ |
| |
|
今日我地green hse 個勢好勁啊~我地係咁叫,係咁叫~叫到我把聲都沙埋~終於從包尾升到第二名啊~勁開心囉~呵呵~我地運動方面都攞到第二名啊~可算係大收穫啊~希望下次我地可以更上一層樓啦~呵呵呵呵~ |
| |
|
今日係sport day啊~唉~我地啦啦隊叫到聲到沙曬都係包尾,個老師都唔知點睇嘅~我地咁落力都輸,真係xyz啊~唉~好累啊~星期三又係第二次sport day啦~希望星期三攞多d分啦~呵呵~ |
| |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|