Create a MySpace Playlist at MixPod.com
哇卡卡=]
先說的.......豬包x) 生日大快樂的呢!v!
講真,,,真係冇諗到today過生日會錦開心-v-
原本諗住有3個男仔係度,,,應該唔會好玩得去邊-____-v
但係原來都Ok的呢=]
首先,,好多謝7位(其中兩個小朋友= =) fd子陪我過14碎的生日@ v @``
冇諗到,,,都有好多禮收aQa,,,
之前有係msn度話可以人到禮唔到或人唔到禮都唔到= =
但係,,,,嘻嘻=]
多謝晒>0......(閱讀全文)