Create a MySpace Playlist at MixPod.com
呵呵,,,today又exam完一科啦-v-,,,
錦呀囡就話不如同埋黃詩一齊去食lunch囉,,,呵呵,,,
去度,,,我地首先,,,,(秘密,,,唔講得)
買完野就去食撈面>""<,,,,呵,,,
黃詩就要左個唔辣的,,,而呀囡就要左10粒燒賣,,,,我呢,,,,,呵呵,,,要左個勁辣ge面-_____-,,
點知....哇!!!!!!!!!
想辣死我咩0口0,,,宜家唔多敢買錦辣ge面啦=口......(閱讀全文)