Create a MySpace Playlist at MixPod.com
呵呵,,
琴日係呀妹生日=]
呀妹,,生日大快樂!_____________!
原本諗住去睇戲,,點知,,去到mage BOX,,爆晒~_~
只怪我地遲出門口,,
錦就打比dad叫佢早d到,,食pizza >33<
雖然睇唔到戲丫,,但係都有得食pizza,,好耐冇食啦@ @
我叫左個朱古力肉桂曲奇咖啡碎ge飲品-v-,,好好飲囉,,
我宜家總於知道原來咖啡真係有d苦苦地ge味架@______......(閱讀全文)