Create a MySpace Playlist at MixPod.com
呵呵~
唔好意思,,錦耐先打番,,
係星期3(20/5),,全級中二得我地去一個活動,,章老師就話雖然唔知點解要比我地去,,但係都係比我地去左,,
果日,,我地上上下堂,,原本12點45先落堂,,但係因為我地要1點出車去北角,,所以就12點30比我食飯,,
食完飯,,就囉埋書包放係一間房,,就出發啦>w<"
去到果度,,我地有36個人,,就分左18個人一組,,
不過,,嗚哇哇,,粒公因為係21號,......(閱讀全文)