Create a MySpace Playlist at MixPod.com
哈,,雖然today冇咩野,,但係放學果時,,我地3個一齊狂笑-v-...
哈,,最初玲要去二愛班做D野,,錦我同粒公(老公>///////< 佢係女仔尼-.-...)就等佢啦,,我系同呀珊都一齊等,,因為佢都等緊寶,,
我同都傾得好開心,,等到玲出尼,,我地就一齊行去球場ge車站,,一陣搭車車xD
行行下...
"呀!唔見左D野牙(至於唔見左D咩,,我就唔講啦)應該留左係學校,,我......(閱讀全文)