今日係分手後既第十九日,心情好沉重,阿媽依然好虛弱,而且我又幫唔到D咩野,可以做既就只有默默咁支持佢。我想搵人傾下,打俾你,你又唔聽。又話做朋友,宜家你跟本就係度逃避緊,如果你真係可以放低,你怕咩我一直咁樣堅持愛你,你用番朋友既態度對我咪得囉,點解你連傾個電話都要就住,次次打俾你就問我咩事,唔通一定要有事先搵你?我只係想同你傾下計姐,你當我朋友唔緊要,就當係我自己一廂情願,自作多情,你唔洗一直咁樣逃避呀,我講咩你都唔會心動嫁啦,如果你係中意我,你先會就住就住,因為你心底入面既感覺,你禁唔住,既然係禁唔住,點解要選擇逃避?我呢排真係撐得好辛苦,你究竟明唔明,冇你係我身邊,我唔會更好呀。