| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 1 日 星期三  |
| 光恆生日* |
今日係光恆生日..生日快樂wo..陪唔到你過喇..乖..唔好嬲
返去上ive係度捉棋..電腦係度打機..話咁快放學..
返到屋企即刻打機..
|
| 刊登時間:2006-11-01 11:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 1 日 星期三  |
光恆..生日快樂  |
今日開始測驗..測雲石濕掛安裝..我未考..人地個個都做唔到..唔知我會唔會呢
有人整到發爛喳..有人整到唔想整..大把..好好笑..我就介石
今日學人手介石..超攰架..超辛苦..成日介到斜晒..頂
放學返屋企打左陣機..夜晚叫知畫sd魔獸比我
sdsd下訓著左..8點幾訓左..12點幾起身山電腦再訓 |
| 刊登時間:2006-11-01 11:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 30 日 星期一  |
悶  |
今日11點幾起身..熱起左..起身整電腦..整到興
5點幾訓左陣..整到衰左..費事理佢..夜晚同恆傾左陣 |
| 刊登時間:2006-10-30 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
出去玩  |
星期日喇~訓到10點幾起身..發覺電腦壞壞地..中左毒
洗機喇..點知愈洗愈衰..費事理佢..3點幾出左去同希仔食野
去左頌富食m記..撞到威同岑文..之後又去左天富坐左陣..傾計
返到屋企又整左陣電腦..7點幾阿南打來叫我踏單車~8點幾出左去
踏到10點交車買左副d來玩..玩到1點幾走人..返到屋企訓覺 |
| 刊登時間:2006-10-30 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 28 日 星期六  |
放工去玩嚕  |
返去整埋d石..師傅教人手介石,..好似幾好玩
放學做80下..之後就走人喇.返到屋企..又唔知出唔出好
問我姐借左100蚊出去玩..去綠茵同智仔食野..食完係天逸坐輕鐵去銀座
去到無位..等左半粒鐘我同智仔入機先..之後阿南.岑文.阿虎.肥佬.知畫都到齊喇~
玩到9點幾走人..坐左係青中門口個公園..無野做..無喇喇肥佬同女走左..我地話走既..
跟住希仔有副D係度..我.岑文.阿虎.希仔去買野飲..之後係青中門口玩..
一路玩一路吹水,,12點幾走人..希仔同我去左我樓下坐左陣..1點幾返屋企.
返到屋企又同佢傾左陣電話..2點幾訓覺~ |
| 刊登時間:2006-10-29 11:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 153 | »
|