Next Stop
突然一想要寫番個個紀錄先w
05/07/2009 LIVE DIAMOND
01/08/2009 香港動漫節@中川翔子
預定:
21/11/2009 S.C.NANA NETファンクラブイベントIV
14/02/2010 LIVE ACADEMY 2010@福岡国際会議場メインホール
20/02/2010 LIVE ACADEMY 2010@新居浜市市民文化センター大ホール
27/03/2010 LIVE ACADEMY 2010@名古屋ガイシホール
今次是我第1次寫與奈奈無什麼關係的事=w=(雖然同為奈迷wwww
圖文無關的東西w
以下是前一天所準備的彈藥(掩臉
最初我們是約3點係mtr集合,不過經過前一天下川時好似團友都排唔到頭位,所以天子就叫我地早1粒鍾集合
到了8月1日我諗住去灣仔前買飛,點知全部7仔都冇哂飛囧被迫要到灣仔果間ok買,不過好彩今次間ok有搵2個職員專賣入場票的,所以唔洗排隊就買到了=w=
然後就跟古斯合會左,再等其他團......(閱讀全文)
首先在這裡感謝七鍵的BLOG,令我回想起當天的情況(所以我的report都有點相似的
以下是七鍵blog的link,有興趣也可以過去睇下w
http://hi.baidu.com/nanamizuki
我就從7月5日未出發前開始說起吧
因為前一天牛團都去了食文字燒(都唔知係邊個燒邊個orz
下次肯定唔會再去囧
沖埋涼+一個小小的會議(?)+比水給牛等明天運過去=w=
訓時已經是2點囧
大隊出發集合時間是4點半,也......(閱讀全文)