2006 年 7 月 7 日 星期五  | |
|
2006-07-07 |
|
今日一早返到學校
翟儀比左個特別版既英格蘭大口仔我
開心!
我一直都好想要呢個ga喇
多謝晒呀!
第1,2堂係班主任堂
咩清潔課室wo~
之後小息
係度影相
then去hall聽project learning present
係度同柔柔玩電話
好似比陳子豪見到=.=
嚇死我-o-
聽完同terry佢地食lunch
之後返學校集合去濕地公園
上到旅遊巴同何安,乞兒傾計
去到濕地公園等左好耐先入得去
係出面晒左好耐=.=
之後入到去
同小鍾鍾一齊行
佢超好笑
但係超熱超晒=.=
行左陣就唔想行-o-
之後去左睇電影
d冷氣好涼好舒服^^
之後hea多陣就走
上到車
又同何安佢地傾計
同佢地傾d學業既野
原來我地個個都有諗過下年去補習wo~^^
落左車阿雞打比我叫我等佢
等左佢成半粒中都未到=.=
之後同terry佢地落葵芳
叫阿雞落葵芳搵我地
行左陣就返屋企
返到去諗住放d相落電腦
點知唔小心跌左部相機落地下
開唔到機
好彩搞搞又比我搞返好~
ha
我真係叻!^^
|
刊登時間︰2006-07-07 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 24 | » | |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|