1月7日
話說今個星期真係好認真咁溫書
原來依家讀緊部份F.7既野
好彩唔多姐 不過下個sem就好難講啦
話晒咩都未試過讀個d科
Anyway keep going
不過忙中都有樂趣既 做左好多kai野
哈哈 放學約下人去街 唔錯
等阿婆等足4粒鍾 T^T
不過用晒黎溫書 都唔錯^^
真係好想搞一次死傻飯局 認真
都係等大家都考完試先啦
GOGOGO死傻們 願主保佑大家
Miss u 幸運星 今個星期見得太多啦 哈哈 =]