想記"想打就打"
weeptosky
暱稱: 鵬鵬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
三日二夜迎新營之後(I...
無奈?無聊?練水?清醒?...
唉~
豬0生日@o@
好爽呀 打B老 18禁 入...
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 126
今日人氣: 0
累積人氣: 1022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


留影會 疲倦 分類: 未分類

今日7點幾起佐身

9點去到學校
之後就影呀影
等呀等
等d miss呀sir出黎影
不過搵唔到呀社-0-

跟著去佐茶樓食飯啦
我地分佐2台
我地果台就唔知叫唔叫點心好定點
之後叫佐王上去點
點知個個之後都叫飯食
得王上一個食點心 @o@ 爽呀!
果到d飯真係難食到呢.......(佢地講)
我同惡魚就食面

王上真係慘
叫佐8樣野
有1樣"牛柏葉"
一上台就冇哂=3="

之後啤啤果d去佐唱k-0-
我送佢地上車
之後係長安到落車
念著去食冰 點知冇開一3一
去佐買包野飲就走

返到去重要帶個電腦出去行街街(修理)
出到去已經好累-____-
整好之後都成5點幾左右啦

返到去-___-z佐
11點幾先起身一3一"
夜晚果餐都冇食"orz
整佐陣相寶
之後12點同偉哥講生日快樂

唉~ 好累 ZvZ






訪客留言 (返回 weeptosky 的日誌)


lhyleung2007 於 2009-07-09 12:53 AM 發表:
~E~你打新既日記牙...
少見wo...
又吾比我...哼!!!(衰人)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
-.......- who are you
Posted at 2009-07-09 01:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aassddffgghh 於 2009-07-08 03:20 PM 發表:
黑胡子來了
有咩感覺^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
0 口 0" 唔通係..... 呀!!!(飛~
Posted at 2009-07-09 01:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hangt 於 2009-07-08 02:37 PM 發表:
CM,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
比d留言 唔好正係cm-0-
Posted at 2009-07-09 01:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KingGlnz09 於 2009-07-08 10:23 AM 發表:
伯伯大人到啦''哈哈,,
你等死你,,大怪獸呀伯!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
大人到? 大怪獸呀伯永生不死o口o (吼~)
Posted at 2009-07-08 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dedeL 於 2009-07-08 10:00 AM 發表:
CM 送到 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
比d留言 唔好正係cm-0-
Posted at 2009-07-09 01:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



louiskwanze 於 2009-07-08 03:46 AM 發表:
D面一般-0- 唔多好味
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
嗯 唔知第2台佢地食d咩-0-
Posted at 2009-07-08 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



King2009 於 2009-07-08 03:13 AM 發表:
又唔一齊食/.\ ( 窮了...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
-____-"唔緊要啦 王上wo
Posted at 2009-07-08 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]