想記"想打就打"
weeptosky
暱稱: 鵬鵬
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
三日二夜迎新營之後(I...
無奈?無聊?練水?清醒?...
唉~
豬0生日@o@
好爽呀 打B老 18禁 入...
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 126
今日人氣: 5
累積人氣: 992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 12 日  星期三   微雨


無奈?無聊?練水?清醒?正經? 呆滯 分類: 未分類

 啊~

偉哥call我叫我去swim~
我打比啤啤去唔去 
佢唔去-0-

之後話7點半係城門谷到等
我7點7到佐 人影都唔見到隻~
call呀偉哥 偉哥話食埋飯先黎-___- (無奈.....?

咁我就一個人入佐場swim先~(無聊一3一"
係有冷氣果到swimming ""2個池都有""
去wc果時 見到 屎fu 同埋  丫肥
之後跟著佢地去佐出面
見到詠c 同果班都唔識既 一.一
之後 啊婆 同埋 幸幸 都黎埋
我坐佐陣 咁就入返去練水-3-
之後一直都係 係2米池都練水
練到收佐場咁就走一3一"

 

 

沖涼果時 冇咩熱水 我就用凍水沖
啊~
非常清醒-w-
就好似有野係個腦到爆開一樣
我念 我太正經啦~  (唔知係唔係呢~

 

等車果時 見到d台灣人0口0" (成家人~
佢地關係超好 好有禮貌

返到去 call啊偉哥-0- 佢地成班都食緊野






訪客留言 (返回 weeptosky 的日誌)


aassddffgghh 於 2009-08-30 06:01 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dedeL 於 2009-08-15 01:20 PM 發表:
CM送到~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



louiskwanze 於 2009-08-14 08:20 PM 發表:
無言 :O
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakatang 於 2009-08-14 01:36 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



King2009 於 2009-08-14 03:49 AM 發表:
cmcm~
^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sze67 於 2009-08-14 03:29 AM 發表:
做咩自己走左去游??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wys520s 於 2009-08-13 10:27 AM 發表:
= =呵欠..Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling731love 於 2009-08-13 01:18 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hangt 於 2009-08-13 01:05 AM 發表:
CM,,鬼叫你唔出黎搵我地= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]