啊~
偉哥call我叫我去swim~
我打比啤啤去唔去
佢唔去-0-
之後話7點半係城門谷到等
我7點7到佐 人影都唔見到隻~
call呀偉哥 偉哥話食埋飯先黎-___- (無奈.....?
咁我就一個人入佐場swim先~(無聊一3一"
係有冷氣果到swimming ""2個池都有""
去wc果時 見到 屎fu 同埋 丫肥
之後跟著佢地去佐出面
見到詠c 同果班都唔識既 一.一
之後 啊婆 同埋 幸幸 都黎埋
我坐佐陣 咁就入返去練水-3-
之後一直都係 係2米池都練水
練到收佐場咁就走一3一"
沖涼果時 冇咩熱水 我就用凍水沖
啊~
非常清醒-w-
就好似有野係個腦到爆開一樣
我念 我太正經啦~ (唔知係唔係呢~
等車果時 見到d台灣人0口0" (成家人~
佢地關係超好 好有禮貌
返到去 call啊偉哥-0- 佢地成班都食緊野
|