weinky
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
weinky
暱稱: 幻之魔星
國家: 香港
地區: 油尖旺區
MORE...
«
‹
April 2025
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新日誌
•
火柴人online
•
小說簡介(幫下我手)
•
XD"~
•
太忙了吧!!~
•
覺悟︰一念天堂,一念...
日誌分類
•
全部
(13)
•
愛情小說/故事
(3)
•
未分類
(10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
•
2008 年 04 月 (1)
•
2008 年 01 月 (4)
•
2007 年 12 月 (1)
•
2007 年 11 月 (5)
•
2007 年 04 月 (2)
•
2008 年 04 月 (1)
•
2008 年 01 月 (4)
•
2007 年 12 月 (1)
•
2007 年 11 月 (5)
•
2007 年 04 月 (2)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
我的好友
calcal1020
jackie932
mhytobey
pollychong52
QQabby
wing011001
YUBABE1219
我的連結
•
php--eb
•
php--eb v0.30
•
Pokemon Crater
•
Travian
•
尼奧寵物站
•
星之密語
•
跑online
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 1129
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
2007 年 11 月 6 日 星期二
…[[近來真忙~~﹗x乂
分類:
未分類
依排空出黎既時間真係唔多,我打完依篇日記我諗都要開始做功課啦﹗
真係好白痴,班主任叫我地係11月23日之前都要交足哂功課,
交唔足就冇得去23日既旅行﹗=口=|"
對我依個成日欠交功課既人黎講,成功既可能性真係接近零,到目前為止-口-",
依兩日一樣功課都冇欠交到@__@"。但係支唔支持到就真係要睇下啦……
如果成功左,我會考慮依兩年都認真讀書,盡全力交足功課架﹗﹗.\/.
近來愛上勇者王同機戰OG@v@",我同同學玩「機戰會」果時都盡量用依兩樣入面既機體。
要講我比較鐘意果五部機,我會選勇者王,SRX,高達DX,魔裝機神同龍虎王。
今日可以講既野都係得咁多,完~~
發表時間:2007-11-06 09:40 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 weinky 的日誌
)
影之羊@.@ 於 2007-12-02 05:35 PM 發表:
你交齊攻課E2日...我諗你自己都知....冇左我...你死左好多次......唔好怪我串你...@.@
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 weinky 的日誌
]