wen
暱稱: wen*(.w.)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失言
不要紙上談兵
沒資格當妖精(ELF)
放棄
糾結+開懷
文章分類
全部 (627)
觀.賞.聽 (52)
去逛一逛 (51)
生活記事 (196)
自話自說 (162)
有話對你說 (102)
我畫.我設.我拍 (53)
曾經手球過 (6)
未分類 (5)
Enjoy shooting
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


SHOOT:南生圍之一 文章分類: 我畫.我設.我拍

THUR, 17/7/2008

等你好耐喇,太陽伯伯!

今天我們仨去南生圍

穿牛記的方便,使我很久沒穿裙子了

但配合今天的環境就穿上吧,YEAH~

按一下檢視原圖

PHOTO BY HEI,,我會曬出來喔:) 拍得不錯!

按一下檢視原圖

仿甜言蜜語熱爆版

熱到頭爆啊

------------SHOOT BY WEN--------------------

按一下檢視原圖

唔知郊外人係咪友善D,個個都好NICE,

還第一次坐順風車哩,不然要走一粒鐘

但回家被媽臭罵,,,

M: 那些碎屍案就是這樣開始啦`亂上車!

幸好今次遇上好人

按一下檢視原圖

一去到就看見有人拍戲

還有TVB的VAN仔

我們還被PA趕

按一下檢視原圖

淒美?

按一下檢視原圖按一下檢視原圖

拍戲影相熱點:)

按一下檢視原圖

右中,一隻鳥兒入鏡(。V。)

按一下檢視原圖

BRIGHT SUNSHINE

按一下檢視原圖

按一下檢視原圖

FRIENDLY DOG

按一下檢視原圖

YAHOO....快去買汽水,

那,

剛才是士多養的狗囉

待續>>

 

POST TIME:2008-07-18 10:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 wen 的日誌)


小希 於 2008-07-19 10:17 PM 發表:
我拍得很好呢^^哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 是啊,謝謝你把我們最自然的一面拍下:p
Posted at 2008-07-20 03:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ANN 於 2008-07-19 01:43 PM 發表:
其實這樣上人車..真的好危險..
HA..你又知那人是PA?:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 是呀,下次唔敢.....
 
 佢唔係pa 唔通係 director咩?
 通常哩d 趕人走既都係pa....
 
 睇電視講既
Posted at 2008-07-19 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-07-19 01:12 AM 發表:
wow
又是太陽伯伯辛勤出來工作的一天
 
哈哈
我愛同陽光玩遊戲~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 伯伯都吞pop左一排喇,係時候出返黎
 
 嗯嗯,我都幾鍾意同佢玩
 
 不過d蚊阻住哂,,,而且超掃興!
 我唔想同d蚊玩呀
 我隻腳仲紅腫+痕,,,多得佢地唔少
Posted at 2008-07-19 04:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KARY 於 2008-07-18 11:45 PM 發表:
你知道有誰在拍戲嗎??
你們時常看見ARTISTS....蠻不錯...
PS D相看起來蠻有FEEL的....^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 看不清楚,但聽ann說是至net小人類的小主持
 
 呵呵~有緣吧,這叫無心插柳反成蔭?
 
 謝謝欣賞。
Posted at 2008-07-19 04:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]