| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
| SHOOT:南生圍之一 |
文章分類: 我畫.我設.我拍 |
THUR, 17/7/2008
等你好耐喇,太陽伯伯!
今天我們仨去南生圍
穿牛記的方便,使我很久沒穿裙子了
但配合今天的環境就穿上吧,YEAH~

PHOTO BY HEI,,我會曬出來喔:) 拍得不錯!

仿甜言蜜語熱爆版
熱到頭爆啊
------------SHOOT BY WEN--------------------

唔知郊外人係咪友善D,個個都好NICE,
還第一次坐順風車哩,不然要走一粒鐘
但回家被媽臭罵,,,
M: 那些碎屍案就是這樣開始啦`亂上車!
幸好今次遇上好人

一去到就看見有人拍戲
還有TVB的VAN仔
我們還被PA趕

淒美?
 
拍戲影相熱點:)

右中,一隻鳥兒入鏡(。V。)

BRIGHT SUNSHINE


FRIENDLY DOG

YAHOO....快去買汽水,
那,
剛才是士多養的狗囉
待續>>
|
POST TIME:2008-07-18 10:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小希 於 2008-07-19 10:17 PM 發表:
我拍得很好呢^^哈
|
網主回覆
是啊,謝謝你把我們最自然的一面拍下:p Posted at 2008-07-20 03:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANN 於 2008-07-19 01:43 PM 發表:
其實這樣上人車..真的好危險 .. HA..你又知那人是PA?:)
|
網主回覆
是呀,下次唔敢..... 
佢唔係pa 唔通係 director咩?
通常哩d 趕人走既都係pa....
睇電視講既  Posted at 2008-07-19 04:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YNOT 於 2008-07-19 01:12 AM 發表:
wow 又是太陽伯伯辛勤出來工作的一天 哈哈 我愛同陽光玩遊戲~~~~
|
網主回覆
伯伯都吞pop左一排喇,係時候出返黎 
嗯嗯,我都幾鍾意同佢玩
不過d蚊阻住哂,,,而且超掃興!
我唔想同d蚊玩呀 
我隻腳仲紅腫+痕,,,多得 佢地唔少  Posted at 2008-07-19 04:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KARY 於 2008-07-18 11:45 PM 發表:
你知道有誰在拍戲嗎?? 你們時常看見ARTISTS....蠻不錯... PS D相看起來蠻有FEEL的....^^
|
網主回覆
看不清楚,但聽ann說是至net小人類的小主持
呵呵~有緣吧,這叫無心插柳反成蔭?
謝謝欣賞。  Posted at 2008-07-19 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|