wen
暱稱: wen*(.w.)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失言
不要紙上談兵
沒資格當妖精(ELF)
放棄
糾結+開懷
文章分類
全部 (627)
觀.賞.聽 (52)
去逛一逛 (51)
生活記事 (196)
自話自說 (162)
有話對你說 (102)
我畫.我設.我拍 (53)
曾經手球過 (6)
未分類 (5)
Enjoy shooting
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 9 月 30 日  星期三   雨天


雨聲跟雨傘的另一用途 文章分類: 未分類

今天是國慶假前的一天上課日

放學的小測

如測前一言

''如果唔識做就企響度成粒鐘喇''

 

不懂做,做不到part a,其後的也不懂

最慘老師還要坐在面前

 

冷汗....

 

夠鐘,停筆。

 

呆滯了

 

同學都走了,只剩一友人問老師問題

坐在位子等待

裝沒事,看notes,收拾書包

我知道自己沒有focus,只裝著很忙

 

問完了

老師問:剛才的懂嗎

搖頭... 細聲道:我諗我食蛋喇

 

師一邊走,說唔緊要,測驗姐。

 

友人見我不作聲,一望

忍不住哭了

就靜靜的哭泣著

 

很感動嗎?

不是,

只覺自己太懶惰,如果溫得熟,一定識做

就算唔識,都盡左力丫

但,沒有,有愧於老師。

 

一直哭,知道一定很醜

謝友人的諒解,不用說話

你一直都好明白我,感慁

 

回家路上剛好還下雨

下雨天也真好

雨聲蓋著哭泣聲

傘子遮蔽我的醜臉

 

真衰

喊緊仲要見到熟人

行得老遠就抹乾淚水

媽朋友: 咦,啊妹放學喇

嗯,姨姨

 

回家,

在露台拍照(開首)

媽: 咁濕影乜啊

。。。

 

ps  結果5大分

 

POST TIME:2009-10-02 11:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 wen 的日誌)


san 於 2009-10-06 07:52 AM 發表:
"唔知道如果唔合格的是我,
佢仲會唔會話"唔緊要,小測姐"呢???"
答案係唔會LO,
佢同我講話學校成績都重要woo,
出去見工人地都睇woo...
唔知佢面對同一個situation講2番咁唔同既野,
係咪有d咩問題呢?@@
好擔心佢tim XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該撞岩佢心情好。。。
Posted at 2009-10-08 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ANN 於 2009-10-03 03:58 PM 發表:
嗯...
所以我們往後都要多努力,多堅持吧..(雖然跟自己說過不下數十遍)
這或者就是那個"轉捩點"啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
謝謝沙~
 
我也跟自己說了10幾年....
Posted at 2009-10-08 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki 於 2009-10-03 03:20 PM 發表:
唔知道如果唔合格的是我,
佢仲會唔會話"唔緊要,小測姐"呢???
哈哈.
 
還有...加油啊...
我們互相鞭策...
 
btw.我覺得...其實...
唔溫佢個科都好正常...
因為溫同唔溫都係一樣...
唔識...
(對我黎講)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 
 真係溫唔溫都唔識答....
Posted at 2009-10-08 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tongb* 於 2009-10-02 11:35 PM 發表:
哈哈 ... 其實我同你一樣
我都會成日諗起form1果陣 ...
對你既印象最深始終都係form1果陣 :p

振作, 俾心機呀!!!
堅持下去, 一定得的!!!!!



[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thank you tongB :)
Posted at 2009-10-08 04:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]