| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
| 雨聲跟雨傘的另一用途 |
文章分類: 未分類 |

今天是國慶假前的一天上課日
放學的小測
如測前一言
''如果唔識做就企響度成粒鐘喇''
不懂做,做不到part a,其後的也不懂
最慘老師還要坐在面前
冷汗....
夠鐘,停筆。
呆滯了
同學都走了,只剩一友人問老師問題
坐在位子等待
裝沒事,看notes,收拾書包
我知道自己沒有focus,只裝著很忙
問完了
老師問:剛才的懂嗎
搖頭... 細聲道:我諗我食蛋喇
師一邊走,說唔緊要,測驗姐。
友人見我不作聲,一望
忍不住哭了
就靜靜的哭泣著
很感動嗎?
不是,
只覺自己太懶惰,如果溫得熟,一定識做
就算唔識,都盡左力丫
但,沒有,有愧於老師。
一直哭,知道一定很醜
謝友人的諒解,不用說話
你一直都好明白我,感慁
回家路上剛好還下雨
下雨天也真好
雨聲蓋著哭泣聲
傘子遮蔽我的醜臉
真衰
喊緊仲要見到熟人
行得老遠就抹乾淚水
媽朋友: 咦,啊妹放學喇
嗯,姨姨
回家,
在露台拍照(開首)
媽: 咁濕影乜啊
。。。
ps 結果5大分
|
POST TIME:2009-10-02 11:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
san 於 2009-10-06 07:52 AM 發表:
"唔知道如果唔合格的是我, 佢仲會唔會話"唔緊要,小測姐"呢???" 答案係唔會LO, 佢同我講話學校成績都重要woo, 出去見工人地都睇woo... 唔知佢面對同一個situation講2番咁唔同既野, 係咪有d咩問題呢?@@ 好擔心佢tim XD
|
網主回覆
應該撞岩佢心情好。。。  Posted at 2009-10-08 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANN 於 2009-10-03 03:58 PM 發表:
嗯... 所以我們往後都要多努力,多堅持吧..(雖然跟自己說過不下數十遍  ) 這或者就是那個"轉捩點"啊! 
|
網主回覆
謝謝沙~
我也跟自己說了10幾年....  Posted at 2009-10-08 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
suki 於 2009-10-03 03:20 PM 發表:
唔知道如果唔合格的是我, 佢仲會唔會話"唔緊要,小測姐"呢???  哈哈. 還有...加油啊... 我們互相鞭策...  btw.我覺得...其實... 唔溫佢個科都好正常... 因為溫同唔溫都係一樣... 唔識...  (對我黎講)
|
網主回覆
真係溫唔溫都唔識答....  Posted at 2009-10-08 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tongb* 於 2009-10-02 11:35 PM 發表:
哈哈 ... 其實我同你一樣 我都會成日諗起form1果陣 ... 對你既印象最深始終都係form1果陣 :p
振作, 俾心機呀!!! 堅持下去, 一定得的!!!!!
|
網主回覆
thank you tongB :) Posted at 2009-10-08 04:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|