| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
| F7mockmockmock |
文章分類: 生活記事 |
終於捱左一個星期MOCK EXAM,
這是中學生涯最後一次考試了....
還有下個星期,加油加油!!
MOCK完一定要快快補文同POST相...
聖誕假的文章尚有數篇...
另外,
第一次挑戰120菲林成功,好想快快分享
|
POST TIME:2010-01-29 01:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
suki 於 2010-01-29 07:44 PM 發表:
嘻.其實我覺得今個星期都未算難挨. 反而下星期麻煩了一點... 我怕溫不完經濟... 哈...不過...一齊加油啊...my dearest
其實 我好期待陸運會... 所以成日都在想陸運會的事. BTW 好想看你的相 等你.
|
網主回覆
仲有一日陸運會,加油:)
好的...不過要等耐D,你知啦...
部電腦唔係成日到我用的T_T Posted at 2010-02-09 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|