wen
暱稱: wen*(.w.)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失言
不要紙上談兵
沒資格當妖精(ELF)
放棄
糾結+開懷
文章分類
全部 (627)
觀.賞.聽 (52)
去逛一逛 (51)
生活記事 (196)
自話自說 (162)
有話對你說 (102)
我畫.我設.我拍 (53)
曾經手球過 (6)
未分類 (5)
Enjoy shooting
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


中學最後一個聖誕聯歡會 文章分類: 生活記事

22-12-2009

聯歡會前一日,去買了聖誕卡

今年買的卡我很喜歡,不知道你們喜歡不?

最有趣是...我,沙,希買了同一SET的卡

送給同學時,

我,沙竟送了同一款的卡給希

 

後來問沙....

我們竟又送了同一款卡給其他同學....

唔通你偷睇我??!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

在地理室舉辦了大食會

我們今年又負責弄菠蘿腸仔:)

 

其實我蠻喜歡地理室的,十分寬敞

但同學們的座位是相連的,

很舒服又不會太有隔膜

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

畢業班的感謝日

我和其他同學負責整片

 

7A班雖然不及其他班攪笑

感情卻非常真摰。

 

驚喜的是,今年各班也有弄VIDEO

很用心的制作

不似前幾年同學只是馬虎了事,求其唱首歌

 

有些班別跳SORRY SORRY

有些改編歌詞。。。

很精彩的感謝日

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

放學後的BAND SHOW實是壓軸表演

往年也會去看BAND SHOW,但今年因有老師的參與

同學竟迫爆禮堂,太驚人了

有老師彈結他

嘩~~李SIR跟葉SIR也唱歌,學生當然要支持!!

葉SIR還邀請他的女女彈琴,父女情深

 

 

當歌曲演唱完畢

最後一個X'MAS PARTY便完結了

確是有點傷感。

 

 

POST TIME:2010-02-28 02:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 wen 的日誌)


san 於 2010-03-01 02:18 PM 發表:
 是ann不是AM#nn喇。
打錯字 =v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 明白了~一時手快快:)
Posted at 2010-03-04 01:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



san 於 2010-03-01 02:16 PM 發表:
 你同AM#nn比我的christmas card是一樣的。
最初我也覺得有點奇怪,以為是你們夾定的。
你們真是心有靈犀啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈~可能其他同學也以為我地係夾定~
 
 其實,
 
 我地都覺得好神奇!
Posted at 2010-03-04 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ANN 於 2010-02-28 09:46 PM 發表:
但我懷疑你偷睇我(哈)
我也喜歡地理室..和那些地球儀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

總之就巧合到唔到你唔信
 
     嗯嗯~~很舒服的環境....
     但我們坐得較前...有幅射
Posted at 2010-03-01 01:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki 於 2010-02-28 08:06 PM 發表:
UM.其實last day都過了.
你還停留在x'mas party???
 
說笑了...
不要生氣...
其實我還好記得感謝日那天的事...
有一part我哭了出來...
x'mas party的時候...
我還與某幾人一起堵塞門口...
以免有位"好朋友"入來...
有點遺憾的是.我沒有看到band show...
 
study leave 開始了.
要加油!!!
 
btw.
那天我見你掛上那個bb.
我真的好感動...
但我又覺得我好似逼你掛住佢咁...
嘻...如果你不想掛.也可以不掛的啊.
我會尊重你的啊.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈~~你知我啦,一定有拖無欠!!
 我會慢慢補番之前D BLOG!
 
 說實話,那個''好朋友''也怪可憐的...冇野食喔~~
 常見他站在出面又不敢入課室...
 
 哈哈~其實唔係逼唔逼既問題
 係我太珍惜你地送畀我既禮物,好驚會整花~
 所以就只會一得閒就響個箱到拎番D禮物睇...
 
 但原來攞出黎都好,送果個見到會好開心...
 正如你地用我送既野我都會好開心架!!
 
 我改變緊以前既習慣喇!!
 
 藍BB見多D外面既世界都好丫...
 我影相時佢又可做我MODEL
Posted at 2010-03-01 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]