| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
| 中學最後一個聖誕聯歡會 |
文章分類: 生活記事 |
22-12-2009
聯歡會前一日,去買了聖誕卡

今年買的卡我很喜歡,不知道你們喜歡不?
最有趣是...我,沙,希買了同一SET的卡
送給同學時,
我,沙竟送了同一款的卡給希
後來問沙....
我們竟又送了同一款卡給其他同學....
唔通你偷睇我??! 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

在地理室舉辦了大食會
我們今年又負責弄菠蘿腸仔:)
其實我蠻喜歡地理室的,十分寬敞
但同學們的座位是相連的,
很舒服又不會太有隔膜

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
畢業班的感謝日
我和其他同學負責整片
7A班雖然不及其他班攪笑
感情卻非常真摰。
驚喜的是,今年各班也有弄VIDEO
很用心的制作
不似前幾年同學只是馬虎了事,求其唱首歌
有些班別跳SORRY SORRY
有些改編歌詞。。。
很精彩的感謝日
-----------------------------------------------------------------------------------------------
放學後的BAND SHOW實是壓軸表演
往年也會去看BAND SHOW,但今年因有老師的參與
同學竟迫爆禮堂,太驚人了


有老師彈結他

嘩~~李SIR跟葉SIR也唱歌,學生當然要支持!!
葉SIR還邀請他的女女彈琴,父女情深
當歌曲演唱完畢
最後一個X'MAS PARTY便完結了
確是有點傷感。
|
POST TIME:2010-02-28 02:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
san 於 2010-03-01 02:18 PM 發表:
|
網主回覆
明白了~一時手快快:) Posted at 2010-03-04 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
san 於 2010-03-01 02:16 PM 發表:
你同AM#nn比我的christmas card是一樣的。 最初我也覺得有點奇怪,以為是你們夾定的。 你們真是心有靈犀啊 
|
網主回覆
哈哈~可能其他同學也以為我地係夾定~
其實,
我地都覺得好神奇!  Posted at 2010-03-04 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANN 於 2010-02-28 09:46 PM 發表:
但我懷疑你偷睇我  (哈) 我也喜歡地理室..和那些地球儀~
|
網主回覆
 總之就巧合到唔到你唔信
嗯嗯~~很舒服的環境....
但我們坐得較前...有幅射  Posted at 2010-03-01 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
suki 於 2010-02-28 08:06 PM 發表:
UM.其實last day都過了. 你還停留在x'mas party??? 說笑了... 不要生氣... 其實我還好記得感謝日那天的事... 有一part我哭了出來... x'mas party的時候... 我還與某幾人一起堵塞門口... 以免有位"好朋友"入來... 有點遺憾的是.我沒有看到band show... study leave 開始了. 要加油!!! btw. 那天我見你掛上那個bb. 我真的好感動... 但我又覺得我好似逼你掛住佢咁... 嘻...如果你不想掛.也可以不掛的啊. 我會尊重你的啊.
|
網主回覆
哈哈~~你知我啦,一定有拖無欠!!
我會慢慢補番之前D BLOG!
說實話,那個''好朋友''也怪可憐的...冇野食喔~~
常見他站在出面又不敢入課室... 
哈哈~其實唔係逼唔逼既問題
係我太珍惜你地送畀我既禮物,好驚會整花~
所以就只會一得閒就響個箱到拎番D禮物睇...
但原來攞出黎都好,送果個見到會好開心...
正如你地用我送既野我都會好開心架!!
我改變緊以前既習慣喇!!
藍BB見多D外面既世界都好丫...
我影相時佢又可做我MODEL  Posted at 2010-03-01 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|