wen
暱稱: wen*(.w.)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失言
不要紙上談兵
沒資格當妖精(ELF)
放棄
糾結+開懷
文章分類
全部 (627)
觀.賞.聽 (52)
去逛一逛 (51)
生活記事 (196)
自話自說 (162)
有話對你說 (102)
我畫.我設.我拍 (53)
曾經手球過 (6)
未分類 (5)
Enjoy shooting
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 8 月 23 日  星期一   晴天


一天一天 文章分類: 自話自說

時間一天一天的過去,

想做的事,太多。

 

原來唔係所有人都鐘意分享,

自己喜歡的東西

希望跟友人分享,分享自己的快樂,但事實人地都唔鐘意

 

喔~ A LAR SOR (明白了)

 

SMTOWN CONCERT,3巡...哥哥們的行程都好忙,

小心身體~

 

PS 新增BG MUSIC: BIGBANG HARU HARU(一天一天)

PSPS 真係上網投左9號,HAHA

            雖然你冇勝出,但復活倒都好勁架喇!! 

特別喜歡RAPPER G-DRAGON(MV中被騙的男主角),TOP(低音的聲線)

BIGBANG 既MV,首首都拍得好正~

連對KPOP反感的友人也說這歌好聽

 

MV確係幾感人...

後來先知作曲作詞有G-DRAGON份

BB係好有才華的組合,成員都懂作曲作詞,跳舞實力亦強

RAP功更係KPOP數一數二,G-DRAGON 同TOP真係好RAP得~

而且曲風偏向黑人音樂的R&B,不是中毒的KPOP STYLE~

 

LIVE STAGE亦好穩定...

 

因為韓國歌手都是從小開始訓練吧~ 

MV的PART2,講返男女主角相識,最初的片段~

最後有MV的花絮,佢地好攪笑

 

HARU HARU,經典

POST TIME:2010-08-23 11:51 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 wen 的日誌)


YNOT 於 2010-08-27 09:37 PM 發表:
o...忘了說 
我那裡開返la^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實你唔講,我都周不時去CLICK下,
因為相信總會有開返既一天既:)
Posted at 2010-08-29 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2010-08-27 09:36 PM 發表:
我意想不到佢會有第二咁高
不過都好替他高興
校友會話可能會搵佢做生招牌^^
 
e首歌真系幾好聽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係啊...D人話佢係陪跑(好慘)
 
HAHAHA~生招牌正啊~~
 
佢畀DODO姐窒好攪笑~
 
冇介紹錯哩~~ :)
 
Posted at 2010-08-29 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]