| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| trip in macau |
文章分類: 去逛一逛 |
fri,31/8/2007
yeah! 平時得牙爸牙媽過大海玩幾鋪,
今次終於同埋我地去!!
真真正正去玩!!
因為開左碼頭,咁迎冇理由唔搭姐~(好耐冇搭過船
船上偷影...掛在相機的繩之色與kim絕配!
去左希臘神話酒店食buffet
跟住有扮野大賽...
係宙斯隻腳黎架~(這個pose可是我想的:)
幫咀香園賣廣告~~(大三巴,觀音像...
另外~澳門好令,地方清潔非常...d人同香港人差唔多(指衣著,說話
而鋪頭都係香港果d~
但周圍都有好多好令既古蹟~~充滿歷史氣息!!

d路好斜

當天陽光極充足!
後面的buildings(唔識打)好令
爸笑著地指著個mon說: li張我偷影架!! :)
行到無氣咁制終於黎到!
之後去賭場...

爸and媽玩左陣...
跟住搭車走lu~~
最後又搭返船回港!!
ps 船上播著寶貝計劃,,可以重溫下:)
psps 相機自此壞了......嗚呼哀哉~
|
POST TIME:2007-09-30 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|