| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 6 日 星期日  |
| 玩轉OCEAN PARK之二 |
文章分類: 去逛一逛 |
mon,30/6/2008
------------------續PART ONE --------------------
繼玩完尖叫聲不絕的瘋狂過山車後
我們開始去看不同的館
由於彭彭+RACHEL太瘋狂,去了玩越礦飛車
我們唯有分組玩
 
好似在水底拍呢~~美極了┐(。v。)┌

mo仔(@@)a
 
曉眨眼的海馬(。口。) 海龍

在飛的魔鬼魚。。。誘人:)

你今年幾多歲啊

不得不看的水母

但總覺牠們像細胞(@@)a

內裡蠻可怕的

個頭我咬硬

我影的鯊魚酷似美人魚

(。口。)<--牠的樣子

看這些館已滿快樂,而且走的時侯看見一對情侶
男的指著我方說:咦,有人用lomo機啵
我轉頭,原來他女友身上正掛著與我同款的holga
哈哈~志同道合
不過蠻狼狽,一手拿lomo一手拿dc
還有手機
-----------------------------------------------------------
接著去玩飛船
原來坐最後也幾恐怖
坐中間最安全吧:)
感謝irene的勇氣...
坐第一啊
不過有好多小孩坐第一
也一副不在乎樣子,厲害
------------------end of part two-----------------
|
POST TIME:2008-07-06 09:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
rachel 於 2008-07-08 05:55 PM 發表:
我玩過山車笑多過嗌  有時想嗌都嗌唔出 D魚真係好靚, 可惜我冇去睇, 只可以睇你d相相 竟然搵到志同道合既人, 好難得呀!
|
網主回覆
你真厲害耶 。口。
有機會再睇啦唯有:) 但你地都玩左好多GAME嘛
嗯嗯,,他們也好開心似的  Posted at 2008-07-08 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YNOT 於 2008-07-08 12:51 AM 發表:
原來你去左OCEAN PARK玩 有冇玩下水禮?? 我有手信比你 :D 不過係CAROL仔度~~~
|
網主回覆
冇玩呀,因為玩到關門了要趕住走。_。
真的嗎,好開心喔~~~那禮物何時到手  Posted at 2008-07-08 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|