刀有成個月無打野啦@@ 尼排尼`無咩點`考完試~無比過心機!!刀無惗過成績會好@@ 宜家已經肥左2拜@@英文仲要新低-__-"咩事牙? 我刀吾知`不過算啦`今次反正刀已成事實囉!! 下次比心機囉@@支持我啦各位!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 尼排個心有個心態`系期待 但我刀吾知我系到期待啲咩咼@@ 成績可能系其一啦`期待下次會更好(但刀吾會得吾得) 仲有...我刀吾知系咩啦!!! 但系尼`尼排一出街就提吾起精神`<-----就系尼個樣 尼排`睇左「下一站,幸福」好㊣!!有啲位好感動 梁小樂好可愛喔!!!超愛佢@@ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 嬡您菂伍拾七日
今日系番學既第壹日`好攰~吾想番學`仲腳軟` 所以訓系張床到`吾肯起身`想牙媽幫我請假` 雖然佢一開始吾肯`但之後佢刀系幫我請左` 所以`我就可以系晏奏先番^^所以我系dt堂到番 幫大家買飯`見到大家食得甘開心`我刀好開心^^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 講番30/12/2009-2/1/2010果個國際營 本來好想去`但之後想同魚蛋倒數又吾想去啦`但之後同peter傾下傾下`又想去番啦^^ 不過去左刀覺得好㊣!!!起碼可以同啲吾同國家既人溝通^^ 尼幾日`系我人生以來講得最多雞腸既日子`又要聽`又要講!!good!!!!! 最好笑系`我會同啲鬼佬講中文^^搞到佢地一頭霧水^^ (我個新年新樣^^) 我既靚靚傑作=]順仔好得意 "我要逃"~代佢講既 牙伯話`{我吾要再做牙伯!!!}佢就變走左把遮啦^^ (我新一年既願望`您地睇吾到傢啦!!!) 尼個又系我既傑作^^ camp中的外國朋友^^仲有個系BNCO既牙sir~好開心再見番佢 走既時候=]睇下希個袋`差吾多好似佢個人甘大啦-__-"見到刀覺得辛苦 ~end~